Avatar billede blackjack Nybegynder
17. november 2004 - 14:34 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Skærmen på min bærbar er alt for mørk

Hej

Jeg har nu fået min bærbar tilbage, det var grafikkortet der var røget. Jeg har så fået den hjem, men nu er det eneste jeg kan se på skærmen helt utydeligt, da den er helt vild mørk. Hvor finder man knappen til at skrue op for lysstyrken, og ja jeg har skruet op på keyboardet (FN + sol op).

MVH

Daniel W. Lauridsen
Avatar billede jpvj Nybegynder
17. november 2004 - 14:41 #1
Lyder som om at det er baggrundslyset der helt mangler...

Det er muligvis gået i stykker eller også har de glemt at montere stikket...
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
17. november 2004 - 14:43 #2
på min (acer travelmate) kan man slå baggrundslyset til/fra på FN+F6
prøv og se om der er noget der ligner på din
Avatar billede blackjack Nybegynder
17. november 2004 - 14:46 #3
Kan man på nogen måde tænde det baggrundslys?? eller skal man have professionel hjælp?
Det kan faktisk godt være de har glemt at mondtere stikket, har som sagt lige fået den hjem fra reperation, og nu er der en bule oppe ved skærmen. Oppe ved den vestre hængsel til skærmen, kan det være stikket der har fået det til at bule?
Avatar billede blackjack Nybegynder
17. november 2004 - 14:47 #4
Venter lige med at gi' point, der kan jo være der er andre der ved hvordan problemet kan løses!
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
17. november 2004 - 16:22 #5
Hvis de have sendt den ridste eller ødelangt hjem til mig efter en rep.. så havde de satme fået lov til at betale en helt ny...
Avatar billede screem_brille Novice
17. november 2004 - 17:22 #6
Sådan en fejl må bare ikke ske,( for så har man ikkeslut testet produktet), så retur med den, og husk at kommenter at du ikke vil finde dig i den bule, hvad der er årsag til det buler kan jeg ikke sige, men det er ikke noget den skal gøre, så retur med den igen igen.
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 14:32 #7
Kan du ikke få lukket dette spørgsmål ?