Avatar billede krede Nybegynder
12. marts 2001 - 16:41 Der er 16 kommentarer

MyQSL - Hvordan \"hacker\"/trænger man ind på denne side

Det handler om denne side: www.chosen.dk

Jeg har prøvet at kigge efter bagdøre og såden til denne side, men det lykkedes ikke. Jeg ved at siden er lavet i PHP og de bruger sansynligvis en MyQSL-server. Jeg er ikke den VILDE COMPUTER-FREAK men jeg er ret dygtig til at bruge en computer. Jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der vil fortælle mig lidt om hvordan det er muligt, HVIS DET ER MULIGT, og så måske hvordan. Da jeg ikke er vildt IN med noget at det \"sprog\" jeg har set nogle her på siden skriver med, ville jeg blive meget glad hvis det bliver skrevet lidt LET. Men som sagt: Er det muligt at trænge ind på www.chosen.dk \'s server, og hvis det er, hvordan
Avatar billede f2 Nybegynder
12. marts 2001 - 16:44 #1
Det er ulovligt!!!
Stil ikke ulovlige spørgsmål på Eksperten.dk !!
Avatar billede parazite Nybegynder
12. marts 2001 - 16:44 #2
Tror du selv nogen vil hjælpe dig til at hacke en side? Dette er ikke lovligt, og hører derfor ikke hjemme på eksperten!
Avatar billede parazite Nybegynder
12. marts 2001 - 16:45 #3
f2 : Og lad være med at svare på ulovlige spørgsmål! *gg*
Avatar billede f2 Nybegynder
12. marts 2001 - 16:45 #4
:-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. marts 2001 - 16:46 #5
Avatar billede sorenmh Nybegynder
12. marts 2001 - 16:54 #6
Desuden er kategorien en smule ved siden af. Hvis der havde været en der hed hacking, så kunne du jo prøve den :)
Avatar billede BacceDK Juniormester
12. marts 2001 - 19:22 #7
hmm lige et lille Q hvorfor hacke denne site ???
Avatar billede grav Nybegynder
13. marts 2001 - 01:10 #8
Hej.
Jeg er ikke den vilde computerfreak/nørd, men jeg er ret god til at spille 7-kabale.
Jeg ville blive ovenud lykkelig, hvis der var nogen, som at der ku fortælle mig, om det er muligt, HVIS DET ER MULIGT, at hacke sig ind på denne side: www.microsoft.com. Jeg tror nok, siden kører MySQL/PHP, men jeg er ikke helt sikker.
Jeg ville blive enormt glad, hvis der var nogen, der ville hjælpe mig med at trænge ind, da jeg nemlig har en spillegæld og kunne betale af på den ved at afpresse dem der ejer siden. (Vidst et thailands legetøjsfirma).

PS: Ku I venligst skrive svarene i et let-forståeligt sprog, helst spansk, hvilket er mit modersmål.
Avatar billede grav Nybegynder
13. marts 2001 - 01:12 #9
PPS: Lad være med at sige noget om dét her til FET; de er ude efter mig.
Avatar billede parazite Nybegynder
13. marts 2001 - 01:12 #10
grav : *LoL*
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. marts 2001 - 07:15 #11
Avatar billede lyhr007 Nybegynder
13. marts 2001 - 13:43 #12
Jeg skal have min. 100 point for at hacke microsoft.com
Avatar billede zeth Nybegynder
13. marts 2001 - 13:46 #13
kontakt mig ;)... icq 52882543
Avatar billede ramlev Nybegynder
13. marts 2001 - 13:57 #14
krede,

du er temmerlig dum er du ikk ????

Hvis du endelig skulle prøve at hacke chosen.dk så skal du sgu nok ikke reklamere for meget med det, det er jo ikke helt lovligt...

BTW : Jeg kender forresten ham der står bag, så luk røven!!!!
Avatar billede zeth Nybegynder
13. marts 2001 - 17:55 #15
Hmm som de andre siger eller hentyder til hvis du ikke er den vilde computerfreak, eller aldrig har haft noget med sikkerhed og hacking at gøre, kunne du så ikke finde dig et nemmere mål?

Og det er jo heller ik lige det smarteste at sidde og udveksle hacking på eksperten.. ;o) og jeg kender ham også IRL, sååeh ved enlig ik hvor fedt det er *SS*
Avatar billede busch-jensen Nybegynder
27. juli 2001 - 15:33 #16
Hmmm... måske er der her tale om en, der gerne vil generere nogle Hits på et site...?