Avatar billede simon_la Nybegynder
14. november 2004 - 19:38 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Prisen for kakao fra Ghana?

Hvad er prisen på 1 ton kakao fra Ghana? (eksport)

Og hvilken kilde har du det fra?
Avatar billede simon_la Nybegynder
18. november 2004 - 00:11 #2
Okay.. Havde også fundet de sider, men håbede på noget aktuelt.. Altså priser fra 2004 og ikke 2002.. I det først link kan jeg ikke finde årstallet.. Men gider ikke rigtig mere, så du fået vel pointene..
Avatar billede simon_la Nybegynder
18. november 2004 - 00:13 #3
Men du bliver nødt til at sende dit svar som "svar" og ikke "kommentar" før jeg kan godkende det..
Avatar billede scaffolder Nybegynder
19. november 2004 - 01:10 #4
Ked af det måske ikke var aktuelt, det med point:) du giver hvad du synes er fair, okay.