Avatar billede futte21 Nybegynder
14. november 2004 - 19:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3 Mobil

Hej .. !

Jeg har en 3mobil og vil gerne have lagt java spil over på den.. Men det program der medfølger kan man kun ligge lyde, billeder og video film ind i, ikke jar filer.. Nogle der evt. kender et andet program man kan det med?..
Avatar billede grise_bassen Nybegynder
14. november 2004 - 19:40 #1
du kan opload spiilet på http://www.xgryden.dk og så hente det med wap
Avatar billede grise_bassen Nybegynder
14. november 2004 - 19:40 #2
Avatar billede che0ps Nybegynder
15. november 2004 - 12:25 #3
Mig meget bekendt kan de fleste 3telefoner ik hontere normale java spil.. er du sikker på de spil er lavet til 3mobiler ?
Avatar billede jaspers_cool Nybegynder
22. februar 2005 - 15:05 #4
Det er fordi du slet ikke skal ind i en mappe. du skal bare trække .jar og .jad filerne over på mappen "Phone memory" så finder de selv deres rigtige plads...