Avatar billede volder Nybegynder
13. november 2004 - 21:35 Der er 7 kommentarer

Konvertering fra Word til PDF driller med billede

Hej Eksperter

Jeg skal konvertere en Word fil til PDF format. Og det virker også fint nok - pånær en enkelt billede.. Dette billede bliver omkranset af rammer - nærmest tabel-agtigt opsat. Og det skal det ikke !

Jeg tænker at der må være en mulighed for ændre dette via nogle specifikke indstillinger - men jeg kan ikke finde ud af hvor ??

På forhånd tak !
Avatar billede leif Seniormester
13. november 2004 - 22:42 #1
Bruges PDF som printer ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. november 2004 - 22:45 #2
Hvilket PDFconverter program bruger du ?
Avatar billede volder Nybegynder
14. november 2004 - 15:55 #3
Hej
Jeg bruger Adobe Acrobat 6.0 Professional
Avatar billede leif Seniormester
14. november 2004 - 20:08 #4
Den har jeg nu aldrig haft problemer med ! Vi bruger den ofte på arbejdet ! Nu kender jeg ikke typen af dokument det er vi snakker om, men hvis det er vil jeg da gerne lige kigge på dokumentet ! Det lyder mere som dokumentet end PDF printeren ! Hvad hvis du bare printer til en almindelig printer hvordan ser det så ud ?
Avatar billede volder Nybegynder
12. januar 2005 - 12:45 #5
Har selv fundet en løsning
Avatar billede leif Seniormester
12. januar 2005 - 20:43 #6
Hvad var løsningen ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. juni 2005 - 10:32 #7
???