Avatar billede wwjd Nybegynder
12. november 2004 - 04:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Efterlysning! Hvem her på E. havde side m. onlinescan?

Hej der!
Da jeg i sin tid var flittig gæst her på E. kom jeg i kontakt med en af jer specialister som havde lavet en side på nettet om div. vira m.v. Desuden var der en on-line scanner....Men hvem var det nu det var?
Som i kan se har jeg nok af point at gi' af...men kan jeg huske hvordan?hmnn...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. november 2004 - 05:20 #1
tænker du på www.spywarefri.dk
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. november 2004 - 06:41 #2
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe bliver der tit henvist til...
Avatar billede Kengun Praktikant
12. november 2004 - 06:58 #3
Den on-line scanner er måske den her? http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp
Avatar billede arlet Juniormester
12. november 2004 - 07:26 #4
På denne side kan du også onlinescanne m.m.:  www.arlet.dk
Avatar billede wwjd Nybegynder
13. november 2004 - 05:11 #5
hej nikoladu! Det var lige nøjagtig det svar jeg søgte! Tak for det!
Hvordan accepterer jeg nu så du får pointene?
Venligst...wwjd
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. november 2004 - 08:14 #6
det er slet ikke 60 point værd, så behold du dem bare. Læg et svar og acceptér dig selv :))
Avatar billede wwjd Nybegynder
17. november 2004 - 00:29 #7
jamen nic. da! Jeg har næsten 3000 point at gøre godt med så snup du bare!
Jeg accepterede (trykkede på knappen lige under dit svar) men kan ikke se at du har modtaget dem?
wwjd
Avatar billede wwjd Nybegynder
17. november 2004 - 00:31 #8
nååååh nu fes den ind! siden du ikke har lagt et svar og i stedet en kommentar kan jeg ikke gi' dig point! Jeg syns altså lige at du skulle lægge et svar jg har ikke noget at bruge de point til. Kan de omveksles til kontanter!!????;-0
;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. november 2004 - 00:41 #9
ok godt så :))