Avatar billede halager Nybegynder
11. november 2004 - 11:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Importere mails fra en mappe

I forbindelse med omformatering af min computer oprettede jeg en "gemmes" mappe i outlook express 6.0 og lagde udvalgte mails i denne mappe. Nu har jeg geninstalleret outlook men hvordan får jeg adgang til "gemmes" mappen inde fra outlook? Jeg har forsøgt "importer message" men det virker ikke.
Avatar billede milter Ekspert
11. november 2004 - 22:27 #1
Hvis du har lagt "gemmes" inde i OE og derefter formateret uden først at "eksportere" mails og adresser, så er jeg bange for, de er væk. For at kunne bruge "importere" skal du først have "eksporteret" mail og adresser til et sted på din computer eller til cd eller lignende, hvor de ikke bliver berørt af din formatering.
Avatar billede halager Nybegynder
11. november 2004 - 22:41 #2
Jeg har bare kopieret mappen til en anden disk sammen med inbox, outbox mv. Det plejer ikke at være noget problem så bare at overskrive de nye inbox mv. med de gamle, men det virker åbenbart ikke med en "hjemmelavet" mappe
Avatar billede milter Ekspert
11. november 2004 - 22:48 #3
Prøv at føje ".dbx" (uden anførselstegn) til navnet på mappen og prøv så en "importer".
Avatar billede vejmand Juniormester
11. november 2004 - 23:40 #4
Lige en tanke:

Hvad sker der hvis du først opretter en "gemmes" mappe i OE, og derefter overskriver den med den gamle "gemmes" mappe?

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men det er vel et forsøg værd.  c",)
Avatar billede halager Nybegynder
23. november 2004 - 14:07 #5
lukker