Avatar billede zalman Nybegynder
10. november 2004 - 18:17 Der er 6 kommentarer

Kan man have 2 browsere installeret på en gang?

Hej

Jeg bruger i øjeblikket browseren, Explorer 6.0 og kunne godt tænke mig at prøve Firefox, som efter sigende skulle være god og hurtigere end Explorer. Kan det sidste bekræftes?

Mit spørgsmål går på om jeg kan have 2 browsere installeret på samme tid og således skifte mellem de to når jeg surfer?

vh Zalman
Avatar billede cpccorp Juniormester
10. november 2004 - 18:21 #1
Ja det burde være muligt
Avatar billede wickedd Juniormester
10. november 2004 - 18:22 #2
Ja det kan du sagtens, jeg har selv 3 installeret :)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
10. november 2004 - 18:23 #3
Du kan installere alle de browsere du kan opstøve.

FireFox har nogle funktioner som er rare, som fx tabs, men det er vel en smagssag
Avatar billede wickedd Juniormester
10. november 2004 - 18:23 #4
Personligt syns jeg Firefox stinker, jeg bruger det kun til at tjekke om mine sider ser korrekt ud i den. Ellers bruger jeg Opera hele tiden.
Avatar billede lx2ba Novice
10. november 2004 - 18:59 #5
Ja, jeg synes, at Firefox er lidt hurtigere; men i øvrigt har jeg også i lang tid benyttet mig af Avant, som også har gode features, som blokering af reklamer, pop-up-blocker, - og blokerer (efter ønske) f.ex. billeder,lyd, video, ActiveX. Men såvel Opera som FirstClass, Internet Explorer, Avant og Firefox opfører sig fuldkommen normalt på min computer!
Avatar billede dknsj Nybegynder
10. november 2004 - 19:00 #6
Ja, sagtens... Jeg har Firefox, Internet Explorer og Netscape installeret :P