Avatar billede mr.malmros Juniormester
10. november 2004 - 01:16 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Uninstall af uninstall af SP2.

Ja... umidelbart lyder det jo helt forkert, eller hvad?!
Well... Unistalleren til SP2 fylder jo alligevel en del med al den data der blev backet up (hvad hedder det i datid egentlig? Bagt op?!)
Kan man ikke fjerne den, for så lige at få XP hevet ned fra de 2,49 GB i %systemroot% som det fylder nu...
Avatar billede gratis Nybegynder
10. november 2004 - 08:16 #1
hvis du ikke har tænke dig at afinstallere sp2 er der ikke någet til hindre for at slette den... jeg har zippet min afinstalering og den skrumpede fra 450mb til 150mb og flyttet den til et lagerdrev.
Avatar billede heiberg Nybegynder
10. november 2004 - 15:44 #2
Backet up = sikkerhedskopieret.
Datid: Den BLEV sikkerhedskopieret.
Nutid: Den BLIVER sikkerhedskopieret.

Så det hedder det samme i datid som i nutid. ;-)
Avatar billede mr.malmros Juniormester
11. november 2004 - 02:47 #3
hvor ligger den henne?
Avatar billede gratis Nybegynder
11. november 2004 - 08:13 #4
hvor på din maskine den ligger ved jeg ikke, hos mig hedder mappen $ntservicepackuninstall$ , et gæt ville være i Windows mappen.
Avatar billede mr.malmros Juniormester
28. november 2004 - 02:52 #5
vil jeg så egentlig ikke bare kunne slette alle uninstallerne?
Avatar billede gratis Nybegynder
28. november 2004 - 03:22 #6
i princippet jo, men om windows bruger dem til någet ved jeg ikke...(etc andre oplysninger end uninstall...)
Avatar billede mr.malmros Juniormester
28. november 2004 - 05:17 #7
well... nu prøver jeg sgu' bare.. så må vi se hvad der sker... bare gi' et svar så! :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
28. november 2004 - 10:36 #8
Dette ku' du jo også prøve at slette for at gi' lidt plads:
Slet alle filer/mapper i følgende mapper (IKKE hele mappen, KUN alle filer/mapper i mappen - Sammenlagt ka' der godt gemme sig flere 100Mb her...)
C:\Windows\Temp\
C:\Documents and Settings\<Din bruger>\Local Settings\Temp\
C:\Documents and Settings\<Alle andre brugere>\Local Settings\Temp\
C:\Documents and Settings\<Din bruger>\Local Settings\Temporary Internet Files\
C:\Documents and Settings\<Alle andre brugere>\Local Settings\Temporary Internet Files\

Tøm din "Papirkurv"

samt

[Start][Programmer][Tilbehør][Systemværktøjer][Diskoprydning]
Avatar billede mr.malmros Juniormester
30. november 2004 - 01:36 #9
jeps, der er også noget at spare der, hvis jeg da ikke lige havde formateret, men tak alligevel.
Avatar billede mr.malmros Juniormester
30. november 2004 - 18:03 #10
points?
Avatar billede gratis Nybegynder
30. november 2004 - 18:53 #11
jeg samler ikke på point,så dem fordeler du som du synes :)
Avatar billede mr.malmros Juniormester
08. december 2004 - 17:29 #12
så skal jeg bruge nogle svar
:P
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. december 2004 - 22:08 #13
Jo - jaaaa - så la' gå...