Avatar billede stoffer82 Nybegynder
09. november 2004 - 21:12 Der er 2 kommentarer

ændre port nr

Hej

Er der nogle der kender til et program der kan ændre port nummer til et spil
Har en ven der sidder bag firewall og derfor gerne vil "tvinge" spillet til at bruge en anden port.

Har prøvet et program der hedder comsocks, men kan ikke få sat det rigtigt op, hvis det da i det hele taget kan.

Der må vel være et program der kan se hvad der f.eks. bliver sendt ud på port 40. Tager den traffik og sender den ud på port 1024 i stedet for.
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
09. november 2004 - 21:20 #1
Hvad med at lade firewallen give lov til at gå igemmen den port i stedet for.?? jeg har søgt netter og kunne ikke fine noget programmer der rigtigt kan bruges.. men det er jo også 1000 gange nemmer at åbne den port i firewallen.. hvis det kan lade sig gøre.. me ndet ka ndet jo i 99.9% af dem... hvad er et for en?
Avatar billede stoffer82 Nybegynder
09. november 2004 - 21:29 #2
Det er faktisk to af mine venner det drejer sig om.
Hos den ene har de noget medarbejder internet, tror ikke han kan rode med firewallen der.
Den anden bor i en ungdomsbolig hvor de alle sammen kører igennem en server. De kan ikke selv åbne for portene.