Avatar billede bamberg Nybegynder
09. november 2004 - 13:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sky Sports

Er det muligt at modtage nogen af Sky Sports kanalerne på fjernsynet i Danmark? Og hvis ja hvordan?
Avatar billede nilsen Nybegynder
09. november 2004 - 16:16 #1
gd
Ja hvis du køber en sky-digiboks og betaler for dekoderkortet og har en normal stor parabol
Nilsen
Avatar billede bamberg Nybegynder
10. november 2004 - 09:40 #2
Min parabol er 70 cm i diameter. Er det normal størrelse? Og hvor får jeg så en sky-digiboks og dekoderkortet fra?
Avatar billede nilsen Nybegynder
10. november 2004 - 19:00 #3
gdi
Jeg vil tro 90 cm ville være bedre - men spør på teknik satellit dk forum, der sitter ekspertene.
Sky digibox er det vel problemer med at skaffe i Danmark.
Jeg har købt min i sydspanien - kortet erverves samtidig - sky er nokså føsomme på dette området, du har kun anledning til at se Sky's kanaler på de britiske øyer, men der er jo mange omvejer at gå. Feks hvis du har en ven el. fam i england som kan låne deg en fiktiv adresse. Det er nemlig nødvendig for å få dekoderkortet, og for at opdatere det (betale den årlige avgift) - den er imidlertid relativt dyr ca 700 eruo. (500 £)
Nilsen
Avatar billede bamberg Nybegynder
16. november 2004 - 09:01 #4
Tak for hjælpen Nilsen. Vil du ikke oprette et svar, så vil jeg gerne give dig pointene.
Avatar billede nilsen Nybegynder
16. november 2004 - 13:22 #5
gdi
tks
Avatar billede bamberg Nybegynder
16. november 2004 - 13:27 #6
Værsgo!
Avatar billede bamberg Nybegynder
16. november 2004 - 13:29 #7
Hmmmm. Jeg klikker på accepter, men der sker ikke noget.............
Avatar billede nilsen Nybegynder
16. november 2004 - 19:27 #8
gd
det ser da ud til at virke ok
N.