Avatar billede filename Nybegynder
08. november 2004 - 21:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

3Dstudio max 7.0

En der giver link til 3Dstudio max 7.0 Trial.. altså hele urlen med blablabla.zip, rar, exe eller hvad det nu er
Avatar billede kalp Novice
08. november 2004 - 21:51 #1
hvad er din email.. så sender jeg dig et link
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2004 - 21:54 #2
kalp> smid det herinde - det med info udenom spørgsmål får det til at se ud som om vi udveksler ulovlig software herinde - og eksperten mister hurtigt sin troværdighed.

filename> ikke direkte link - da du selv skal give en mail adresse hvor i du får link til download: http://www4.discreet.com/3dsmax/#
Avatar billede kalp Novice
08. november 2004 - 21:55 #3
john_stigers:

jeg ville bare sign ham op hehe..... nu hvor jeg tænkte han var doven: )
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2004 - 21:58 #6
kalp> ok - tag imod min ydmyge undskyldning ;)
Avatar billede kalp Novice
08. november 2004 - 21:59 #7
john_stigers... i orden.. nu signede jeg sgu selv op for troværdighedens skyld hehe
Avatar billede filename Nybegynder
08. november 2004 - 22:30 #8
Mange tak ;D