Avatar billede bah-heaton Nybegynder
08. november 2004 - 21:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oversæt Enkle ord

Hej i skal lige oversætte de ord her til tysk, glemte desværre min ordbog så står på bar bund lige nu :)

gris
hest
kat
hund
hane
høne
and
gæs
gård
ko
mus
traktor
mejetersker
får
lade
korn
landmand

Håber i vil gøre det hurtigt :)
Avatar billede junl Nybegynder
08. november 2004 - 21:10 #1
Er det ikke nogenlunde sådan her: Schwein, Pferd, Katze, Hund, Hahn, Huhn, Ente, Gänse, Bauernhof, Kuh, Maus, Traktor, Erntemaschine, Schafe, Stall, Mais, Landwirt

Mit tyske MEGET rustent
Avatar billede junl Nybegynder
08. november 2004 - 21:15 #2
men et svar
Avatar billede bah-heaton Nybegynder
08. november 2004 - 21:20 #3
Tro det eller ej, men de fleste er rigtige ;)
Avatar billede zhristian Nybegynder
08. november 2004 - 21:29 #4
bah-heaton: Hvordan kan du vide at de fleste er rigtige, når du spørger om oversættelse af alle de ord der? ;)
Avatar billede bah-heaton Nybegynder
09. november 2004 - 16:38 #5
Du kan egentlig være ligeglad, men her får du et svar.

Pga jeg skulle løse en tysk krydsogtværs og der var så billeder af tingene og de nanve skulle så passe ind i skemaet.