Avatar billede ankersan Nybegynder
08. november 2004 - 11:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Material spejles

Jeg vil gerne lave en kasse i 3d max som har 4 sider + top og bund med forskellige billeder på hver side!!!

Jeg er nybegynder, men har da fået lavet en kasse og gjort den klar til at man kan sætte billeder på. Prblemet er når jeg så dragger mit materiale over på spejler den det (jeg markerer den side jeg vil sætte mat. på, men det vises 2 gange (spejlet ind fra beggesider (ca. sådan: [ p q ] ))

Håber i kan hjælpe

vh
.San
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2004 - 11:39 #1
har du klikket på "mirror" inde i material editoren? Hvad står "tile" på?
Avatar billede ankersan Nybegynder
08. november 2004 - 11:50 #2
du er altså skarp i alle kategorier
Stående bifald... jeg rodede lidt rundt med mirrortingen og nu spiller det max.

Hvis du vil have nogle point må du lige lave et svar :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2004 - 11:53 #3
Det var vidst mere held end forstand - Var i øvrigt lige inde og lure på begynder tutorial for texttures på 3d-maxer for at huske hvordan vinduerne så ud. hehe ;-)
Avatar billede ankersan Nybegynder
08. november 2004 - 11:59 #4
hehe - det var i hvert fald lige det skub jeg skulle bruge
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2004 - 12:00 #5
tak for point :))