Avatar billede catos Nybegynder
05. november 2004 - 21:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg afinstallere SP2 uden problemer?

Jeg har ikke kunnet finde svar på dette i tidligere spørgsmål, så hvis der er spurgt beklager jeg...
Jeg har aldrig siden win98 haft så ustabil en PC, som efter jeg installere XP sp2, så jeg ville høre om I kan svare mig på om jeg kommer 'helt tilbage' til min XP som den var før sp2, hvis jeg afinstallerer den.
Det er mest mine programmer til videobehandling, som xp går helt i baglås i nu, men jeg orker simpelthen ikke at rode med filtre og hvad der ellers kan være i vejen, for det kørte perfekt før SP2.
På forhånd mange tak!
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2004 - 22:01 #1
man kan godt fjerne Service Pack 2 via Tilføj eller Fjern PRogrammer .. En af mine kammerater har fjernet service pack 2 uden nogen problemer ..
Avatar billede blackie Nybegynder
06. november 2004 - 00:07 #2
Kør en systemgendannelse via: Start->programer->tilbehør->systemværktøjer->systemgendannelse og næste vælg et tidspunkt hvor det virkede og den fjerner også din SP, men ikke dine dokumenter og email
Avatar billede halifax Nybegynder
06. november 2004 - 02:52 #3
Den korrekte beskrivelse er:
I forbindelse med installation laver XP automatisk et gendannelsespunkt.

SP2 fjernes via Tilføj-/Fjern programmer. I forbindelse med denne afinstallering går XP automatisk tilbage til tilstanden på tidspunktet umiddelbart før SP2.
Så brug den fremgangsmåde og du skulle få tilstanden som den var før.
Avatar billede summer Mester
06. november 2004 - 08:06 #4
halifax, er det rigtigt at engang efter nytår, kan man ikke få opdateret en sp1 maskine, før man har installeret sp2?
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2004 - 09:28 #5
sp1 udgår ... alle sp1 fejl er inkluded i sp2 dvs. man ikke har bruge for sp2 mere :)
ps: husk at lukke spm. hvis du har fået svar på dit spm.
Avatar billede summer Mester
28. marts 2008 - 09:16 #6
Lukketid??