Avatar billede nich01 Nybegynder
04. november 2004 - 22:11 Der er 1 kommentar

hjælp til brug af JPasswordField

Jeg prøver at få JpasswordField til at makke ret, det jeg gerne vil er at gemme teksten fra et JPasswordfField i en fil så man slipper for at skrive adgangskode næste gang. Men jeg har lidt problemer med at få det til at virke. hvordan skal det gemmes og hvordan får jeg skrevet et char array ud i et JPasswordField?
Nogen der har nogen gode forslag?
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
05. november 2004 - 16:26 #1
har du kigget her ?:
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/uiswing/components/passwordfield.html

Her trækker de i hvertfald data ud fra password feltet og arbejder med det, så det kan måske lede dig i den rigtige retning ?! :-)