Avatar billede svb Nybegynder
03. november 2004 - 16:35 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Godt og stabilt webhotel!

Ja overskriften giver jo nok sig selv, et godt og stabilt webhotel der som min. understøtter:

ASP, CSS, HTML, ACCESS, 50MB, FTP, Fri trafik, Statistik og SSL!

Det må selvfølgelig gerne være billigt, men skal være stabilt!
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2004 - 16:39 #1
Nu ved jeg ikke om du har oprettet dette spørgsmål før, men der har været en del af disse spørgsmål på det sidste, så du kan ihvertfald godt søge rundt og se hvad andre har skrevet her på eksperten.

Jeg vil dog igen foreslå mit firma www.device.dk, du kan se på vores side og skrive til mig hvis det er interessant.

Mvh
Ole Jørgensen
osj@device.dk
Avatar billede svb Nybegynder
03. november 2004 - 16:42 #2
Så vidt jeg kan se på din side understøtter i ikke ssl, skriv endeligt hvis i gør!
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
03. november 2004 - 16:42 #3
Som sagt har der været mange af samme type spørgsmål på det sidste.

jeg kan personligt anbefale: www.rackserv.com og www.scannet.dk

Iøvrigt er der ikke noget der hedder "Fri trafik"!  De fleste reklamere ganske vist med det, men der er altid en begrænsning af en eller anden art. På nogle af de billige webhoteller bliver ens hjemmeside ganske enkelt lukket uden varsel hvis man overskrider en given kvota.

Pris og stabilitet/service hører for det meste sammen ;-)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
03. november 2004 - 16:54 #4
Hvad skal du bruge ssl til
Avatar billede svb Nybegynder
03. november 2004 - 16:59 #5
Ved godt man ikke kan forvente super kvalitet for en 20 om måneden! Men der må vel være nogle fornuftige engang i mellem!

ssl skal vi bruge pga. webshop.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
03. november 2004 - 17:02 #6
Okay.. Hvis du skal have udstedt et ssl-certifikat.. skal du nok regne det minimum koster 1200 om året(SSL123 fra Thawte) helt op til 2100 om året for et verisign, der så kræver at de firma bliver kreditgodkendt og div. ting.

Det nemmeste ville være et finde et webhotel, der også har betalingsgateway, så kan du bruge deres og slippe for al oprettelse og sådan noget, og dem kan du få for 100 kr. og op efter.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
03. november 2004 - 17:03 #7
Der er ikke mange penge til service/support for kr. 20,-    men du være heldig ... men så lever de normalt ikke sålænge ;-)

Kan se at du skal betale 21€ hos www.RackServ.com, men så får du også et 1. klasses webhotel  ..
Avatar billede kalb Nybegynder
03. november 2004 - 17:05 #8
Liste med udbydere .

http://www.teleprisguide.dk/hia_top.asp
http://www.webhostpriser.dk/17/?PHPSESSID=1ebda4fcdf0d411aa2edece89b2f0a6d

http://www.hostpriser.dk/Mail_soeg.asp
Her kan du selv bestemme pris pr. mdr. og størrelse MB

Husk at pris, sikkerhed og service hænger sammen.
Avatar billede svb Nybegynder
03. november 2004 - 18:00 #9
Tak for hjælpen alle sammen, valget endte på clichehosting med deres delta suite... 24 timer til at smide svar til folk der kun har smidt kommentarer
Avatar billede ttopholm Nybegynder
03. november 2004 - 20:12 #10
Svar
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
04. november 2004 - 06:22 #11
:-)
Avatar billede kalb Nybegynder
04. november 2004 - 08:46 #12
takker
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2004 - 20:52 #13
Avatar billede kalb Nybegynder
04. november 2004 - 21:14 #14
bare nysgerrig - hvilket hotel og hvorfor?