Avatar billede teknikeren Nybegynder
02. november 2004 - 21:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

GFX-kort "Lagger" i spil.

Heysan :)

Jeg har lige fået et grafikkort af en af mine venner i bytte med nogle spil.. Det er et Palit Daytona 128mb ram.. Med agp 8x.. Nu er problemet så bare.. Når jeg går ind i spil, nu tager jeg lige Mafia som eksempel.

Menuen i spillet er animeret som et rum. Når man markerer f.eks load game går den ned på en MEGET detaljeret gammel skrivemaskine. Men så når jeg kommer ind i selve spillet står det bare stille, og mellem 10 og 30 sekunder efter kan man så spille i 5 sekunder, så stopper det igen i 10-30 sekunder.. Og sådan bliver det ved. Det er kort sagt p*sse irriterende. Hvad kan der være galt?

Håber i kan hjælpe :o)

//Rasmus
Avatar billede kalp Novice
02. november 2004 - 22:38 #1
Geninstaller kortet og installer det nyeste directx evt
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 11:34 #2
Der er slet ikke kommet input fra spørgeren hehe hvorn' skær den mester?:p
Avatar billede teknikeren Nybegynder
22. november 2004 - 19:18 #3
Hov - min comp. opfangede mailen som spam :P men nej - det virker stadig ikke :(
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 21:16 #4
okay vil lige sige at det ikke behøver at være dit gfx kort. kan være mange andre ting som gør det lagger. Virus, spyware og andet snavs kan være årsagen... fejl i windows eller for meget kørende hukommelsen kan også være en årsag
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 22:13 #5
Husk at lukke dette spørgsmål
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 19:34 #6
teknikker?
Avatar billede kalp Novice
30. januar 2005 - 15:18 #7
vi savner dig i forumet teknikeren
Avatar billede teknikeren Nybegynder
19. februar 2011 - 13:41 #8
Gammel tråd