Avatar billede rolfo Nybegynder
02. november 2004 - 11:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opsætning og pasning af Exchange server til 3 personer?

Hvem kan sætte en Exchange server op og "passe den" med backup osv., så en lille gruppe på 3 personer kan benytte den over internettet? Vi er ligeglade hvor den fysisk står - bare det er nogenlunde forsvarligt og med 24t net-forbindelse. Hvad koster sådan noget? Anbefalinger?
Avatar billede neuromathlab Nybegynder
02. november 2004 - 11:42 #1
http://www.scannet.dk/
Hosted Exchange - koster under 100,- pr. bruger.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
02. november 2004 - 11:42 #2
Eller forhør dig hos www.eze.dk
Avatar billede neuromathlab Nybegynder
02. november 2004 - 11:42 #3
89,- for at være helt præcis. Det står til højre på forsiden.
Avatar billede Jacob A Nybegynder
19. november 2004 - 22:02 #4
Hvis det er mindre relevant med DK-brugerflade, har jeg gode erfaringer med http://www.dotnetcentral.com som er en del billigere end ovenstående.