Avatar billede minus Nybegynder
01. november 2004 - 23:12 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

bedøm hjemmeside

hvad synes i? - hvorfor?

http://outthere.frac.dk/
Avatar billede macfreak Nybegynder
01. november 2004 - 23:21 #1
jeg synes den bliver en smule for komprimeret.. dvs. at der er for lidt plads, og man mister hurtigt overblikket over hvad mad egentlig kigger på.. Logoet er udemærket, dog er den røde farve for skarp, ikke kun på logoet. Skift evt. baggrund hvis du ikke ønsker farveskift fra den røde. Hvad er dit hovedformål med siden? Ved godt den ikke er færdig, men det virker ikke som om der er noget du egentlig lægger vægt på.
jeg synes du burde skifte skriftype til noget mere firkentet af en art.

Dine underoverskrifter bliver lidt for pixelerede :-)

Keep working, it'll be there eventually!

Mvh. Jeppe B. Madsen
Avatar billede bertelbrander Novice
02. november 2004 - 00:43 #2
Det blå i siden scroller med op når man scroller i Firefox.
Lidt for rød.
Spalten med text er for smal, så der kan ikke stå ret meget.
Vi har snart set nok smiley's
Avatar billede digginet Nybegynder
02. november 2004 - 13:16 #3
Noget uheldig rød baggrundsfarve.
Tip:
Brug altid grålige toner til dine baggrunde.
Insisterer du på rød, kan du lave den mere grålig.
På den måde fjerner du fokus fra baggrunden, og det er vel også det der er formålet med en baggrund ;-)

Det forvirrer mig at linkene er i højre side, desuden virker det underligt at boksen med links er tom hele vejen ned!?
Jeg ville lave indholdsboksen bredere, og have linken til venstre eller helt i toppen.

HOME logo/overskrift er for pixeleret, prøv at få at lave en blødere afrunding.

Bare klø på Mester :-)
Avatar billede medievil Nybegynder
02. november 2004 - 14:24 #4
Heysa ! Jeg har lige lidt jeg vil nævne:

Grafisk: Baggrundens farven falder ikke så godt ind sammen med det røde, fordi den ser nautral ud, men jeg synes dog ikke at det er den blå baggrunds farve der skal ændres men den røde farver springer alt for meget frem, måske har du tænkt at man skal se teksten, men det forvirre øjet. ! Logoet kan godt gå, jeg synes personligt  at der mangler optegnet streger i toppen så man bedre kan læse det.

Opstilling: Jeg kan ikke lige at menuen er ligesom står som "info" boxen, altså der hvor fx. nyheder står. Hvorfor er der placeret home midt i det hele?

jeg synes generalt at der mangler ro på siden, hvis du forstår, den ser forvirret ud, mit råd er at prøve at gøre siden mere neutral !
Avatar billede minus Nybegynder
02. november 2004 - 18:10 #5
dvs:
Gøre spalterne større
Prøve en anden baggrunds farve
Få fixet små overskriver

Har i forslag på hvilke farver? Hvordan jeg skal få fixet de små underoverksifter? Hvilke farver synes i jeg skal bruge? (grå synes jeg at det lyder en aneslse for kedelig.

Er der andre forslag?
Avatar billede macfreak Nybegynder
02. november 2004 - 18:28 #6
Ved ikke hvordan du har lavet dine underoverskrifter, men det ligner noget fra Photoshop ik? Prøv da at lave nye med hvid baggrund, og gem dem så i .JPG istedet :-)

Prøv dig frem med noget Hvid + lyseblå.. men en meget lys blå, nærmest halvgennemsigtig.. Det ku' være meget pænt tror jeg.. Only a suggestion.. :-)
og grå kan sagtens bruges også, det handler bare om at lege lidt med den, så skal du nok finde en lækker grå farve, tro det eller ej.

Mvh. Jeppe B. Madsen
Avatar billede alanschmidt Nybegynder
04. november 2004 - 17:59 #7
Hey,
Jeg synes at dit baggrundsvalg, sammen med den hvide tekst på den røde farve, gør hele billedet flimrende og ikke et sted hvor øjenen kan falde til ro.
Jeg havde mest lyst til bare at lukke vinduet, uden at have læst en eneste artikel.
Avatar billede minus Nybegynder
06. november 2004 - 13:53 #8
:)
Avatar billede tk27 Nybegynder
07. november 2004 - 00:59 #9
Jeg giver dig et 6-tal.

Den røde farve river mine øjne i stykker, og - som mange andre sider - ser det ud til at også du har fundet ud af at der er en "effect" fane i photoshop... (det stinker)