Avatar billede boye101 Nybegynder
30. oktober 2004 - 14:53 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

tastertur virker ikke i windows xp

Mit tastertur virker ikke i windows xp, det virker i når starter pc'en, men ikke i windows, jeg tror det er fordi der er en der har været inde og pile i "regedit" men jeg er ikke sikker

hjælp.

ps jeg skriver fra en anden pc
Avatar billede peet-49 Novice
30. oktober 2004 - 15:02 #1
Kunne tyde på en defekt ps2/keyboard fejl på bundkortet, prøv med et usb tastatur.
Avatar billede screem_brille Novice
30. oktober 2004 - 15:10 #2
Hvis der er fejl på porten vil det heller ikke virke i BIOS / under opstart, prøv at start op i fejl sikekr tilstand og se om det virker der (tryk F8 under opstart)
Avatar billede boye101 Nybegynder
30. oktober 2004 - 15:13 #3
det virker fint inde i bios
Avatar billede boye101 Nybegynder
30. oktober 2004 - 15:18 #4
det virker ikke i fejlsikret tilstand
Avatar billede screem_brille Novice
30. oktober 2004 - 15:31 #5
hvis du kan så prøv at fjern tastature, (under system egenskaber) mendet forudsætter du kan komme ind i windows og bruge musen, ellers ville jeg udføre en reperation af windows og se om det hjælper.
Avatar billede boye101 Nybegynder
30. oktober 2004 - 16:04 #6
jeg kan saktens bruge min mus,
Avatar billede boye101 Nybegynder
30. oktober 2004 - 16:09 #7
der står at enheden ikke kan starte kode 10
Avatar billede wolfborn Nybegynder
09. november 2004 - 22:05 #8
Jeg vil råde dig til at prøve et andet keyboard, hvis det stadig fejler, er der en muligvis fejl på dit bundkort.
De fleste billige keyboards idag koster knap 100,-
Avatar billede screem_brille Novice
10. november 2004 - 02:48 #9
wolfburn, hvis det virker i BIOS så forklar venligst hvorfor det ikke skulle virke i windows ? (det er ikke et keyboard relateret problem, er ret sikker på en geninstallation vil afhjælpe problemet)
Avatar billede wolfborn Nybegynder
10. november 2004 - 12:16 #10
selvom det virker i bios er det stadig muligt at det ikke fungerer i windows, der er utrolig mange tekniske ting som jeg ikke vil begive mig videre ind i, men jeg tror også at det er en god ide med en geninstallation...det er som regel en sikker vinder.
Avatar billede screem_brille Novice
10. november 2004 - 15:33 #11
wolfburn kom gerne med den tekniske forklaring, jeg er selv tekniker ;)
Avatar billede boye101 Nybegynder
10. november 2004 - 17:31 #12
drenge jeg har ordenet det, jeg lavet bare repear på winxp
Avatar billede screem_brille Novice
10. november 2004 - 17:51 #13
Ok tillader mig at ligge et svar, da jeg nævnte at du burde prøve en reparetion af windows.