Avatar billede boye101 Nybegynder
28. oktober 2004 - 22:07 Der er 11 kommentarer

Cd-romen er væk

Mit cd rom drev er væk når jeg er inde i windows xp, men når jeg starter min pc op stor der at den er sluttet til. Da jeg satte et nyt cd-rom drev i sagde windows xp at der var tilsluttet et nyt drev, men jeg kunne stadig ikke se det......

hjælp mig,

en anden ting, jeg har tilsluttet nogle høretelefoner til min pc, men lyden er meget lavt i dem, og jeg har skruet op for alt.

hjælp mig!!!

på forhånd tak

andreas boye
Avatar billede grinderslev Praktikant
28. oktober 2004 - 22:59 #1
Kan du se drevet i enhedshåndtering????
Avatar billede boye101 Nybegynder
29. oktober 2004 - 07:02 #2
jo det kan jeg
Avatar billede c-holst Novice
29. oktober 2004 - 10:01 #3
start med at slette drevet der, og genstart. virker det ikke, så kig lidt i denne artikkel
http://hcma.dk/tips&tricks.htm#cd_drev_mangler

med hensyn til høretelefonerne. Prøv i første omgang den anden lydudgang. Mener den ene kræver forstærker.
Avatar billede boye101 Nybegynder
30. oktober 2004 - 10:37 #4
det virker ikke den er stadig væk
Avatar billede grinderslev Praktikant
30. oktober 2004 - 11:51 #5
Er den aktiveret inde i diskhåndtering?????
Avatar billede c-holst Novice
30. oktober 2004 - 13:54 #6
kontrolpanel>administration>computeradministration>diskhåndtering. kan du se drevet der? som i orden
Avatar billede boye101 Nybegynder
30. oktober 2004 - 14:46 #7
jeg kan kun se min harddisk
Avatar billede boye101 Nybegynder
30. oktober 2004 - 16:41 #8
når jeg går ind under cd drevet står der noget med kode 39
Avatar billede grinderslev Praktikant
30. oktober 2004 - 18:01 #9
Efter du satte harddisken i, ledte du da efter ny hardware inde fra kontrolpanelet???
Avatar billede c-holst Novice
30. oktober 2004 - 18:34 #10
prøv lige at kigge en gang til på det link jeg gav dig
Avatar billede c-holst Novice
31. januar 2005 - 21:35 #11
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten