Avatar billede emil-r Nybegynder
28. oktober 2004 - 15:37 Der er 7 kommentarer

Nogen der kan hjælpe med et Webdesign?

Hej allesammen
Jeg tænker på at lave en side over min cdsamling.
Så ville høre om nogen havde eller kunne lave et enkelt design med et par få menupunkter gerne i en linje øverst.

Designet må gerne være bredt da der skal ligges et excel dokument ind i.

Håber i kan hjælpe

Mvh Emil-R
Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
28. oktober 2004 - 15:41 #1
Hvordan udvikler du dine sider hvilke script sprog
Avatar billede emil-r Nybegynder
28. oktober 2004 - 15:54 #2
Html... ;)
Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
28. oktober 2004 - 15:57 #3
ok kan du ikke læse www.w3schools.org der kan du lære noget mere om opstilling af websider f.eks. ved brugen af CSS.
Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
28. oktober 2004 - 15:58 #4
Ellers anvend et open Source sted hvor der ligger frit tilgængelige webdesigns som du så kan editerer til dit eget behov. De overholder også de ny XHTML standarder.
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. oktober 2004 - 23:15 #5
snakker vi penge eller point ?
Avatar billede emil-r Nybegynder
29. oktober 2004 - 06:43 #6
Avatar billede mcardle Nybegynder
22. november 2005 - 07:31 #7
I html er det da ligeså hurtigt at lave det selv... Hvordan vil du gerne have det skal se ud...?

//mcardle