Avatar billede staf Nybegynder
27. oktober 2004 - 23:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ang. MAX/MSP/JITTER

Hejsa,
Jeg skal bruge et webkamera i JITTER til noget "motion tracking". kameraet er installeret, og det virker fint i windows. I "Jitter" bruger jeg en patch der virker til formålet(Har set det på en anden maskine, og med et andet kamera. Så det er ikke patchen den er gal med).
Når jeg starter patchen får jeg flg. fejl meddelelse:
------------------------------------------------------
"could not create video channel -9405
error opening device for grab."

Har også testet med et ekstra plugin. Her får jeg denne meddelelse:
"could not create video channel -9405
error opening device for grab."
------------------------------------------------------

Nogle der ved hvad problemet er?
Avatar billede staf Nybegynder
27. oktober 2004 - 23:34 #1
Rettelse:
Har også testet med et ekstra plugin. Her får jeg denne meddelelse:
-----------------------------------------------------------------------------
"OVIMICRO USB PC Camera 301x-WDM : Problem connecting Video Output to Video Renderer"
Avatar billede staf Nybegynder
28. oktober 2004 - 22:26 #2
nevermind! problem løst!
Avatar billede staf Nybegynder
28. oktober 2004 - 22:27 #3
nevermind! problem løst!