Avatar billede giggs11 Nybegynder
09. marts 2001 - 18:10 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan..?

Hvordan laver jeg en hjemmeside med bare lidt klasse? Jeg er TOTALT nybegynder, og jeg har kun lavet en side inde på Subnet.dk... Så nu kunne jeg godt tænke mig at lave en side med panel i siden og noget flash/animation... HVORDAN GØR JEG???
Avatar billede giggs11 Nybegynder
09. marts 2001 - 18:12 #1
Og hvad med et program at lave siden i... Hvilket skal jeg bruge og kan jeg downloade nogle fra Internettet???
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. marts 2001 - 18:17 #2
Det er nok lidt svært, men til en start kan du jo tage en tur rundt på internettet og få lidt inspiration (ikke ctrl+c & ctrl+v).
Prøv også at følge lidt med i hvad de laver i design-kategorien her på eksperten.

Man kan ikke finde et program der er god til at lave webdesign, men selve HTML-koden kan du bruge FrontPage2000 eller DreamWeaver3 til...

Øvelse gør mester - bare begynd.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. marts 2001 - 19:17 #3
hvis du er nybegynder, er der ikke andet at gøre end at bare øve sig i frontpage eller dreamweaver. de programmer er gode til at begynde med. senere kan du så lave programmer i notesblok.

flash er ikke for grafik newbies....start med paintshop pro... det kan downloades på www.jasc.com.(ikke gratis)
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
09. marts 2001 - 19:21 #4
Du må nok regne med, at siden du er nybegynder, vil de første sider du laver, sandsynligvis have et skuffende lay-out, hvis du sammenligner dig med de rigtig fede sites på nettet - men som tommyf, og mange andre, siger: Øvelse gør mester!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
09. marts 2001 - 19:23 #5
Ezzuk >> PSP er da i høj grad gratis - i hvert fald i 30 dage, og så vidt jeg kan huske, holder det ikke op med at virke efter de 30 dage...
Avatar billede freeman5 Nybegynder
09. marts 2001 - 20:55 #6
jes_petersen....jeg mener ikke at du kan programmet efter de 30 dage.

Men så er det godt der findes crack ! :-)
Avatar billede lch Nybegynder
09. marts 2001 - 23:15 #7
Velkommen til. Vil bare lige sige at jeg har nydt godt af eksperten\'s kloge hoveder. Det er også en god idé at kigge lidt i gamle spørgsmål her på sitet. Føler mig stadig som en ren newbie, der kommer hele tiden noget nyt. Bruger selv Stones WebWriter til at lave mine html-sider. Og det er gratis. www.webwriter.dk
Får du problemer er de fleste flinke til at komme med konstruktiv kritik og det er jo det man lærer af. Bare klø på.

jes petersen og freeman5-> Jeg har downloadet PSP og den var gratis i 60 dage.