Avatar billede powernodes Nybegynder
27. oktober 2004 - 13:40 Der er 2 kommentarer

Bliv praktikant i nyt CMS hus

Praktikant søges

PowerNodes ApS er en ung software virksomhed som udvikler Content Management Software på .NET platformen.
I forbindelse med en snarlig offentlig lancering af vores produkt, har vi rigeligt at se til, og kunne godt bruge en ekstra hånd!

Som praktikant får du mulighed for at prøve kræfter med de forskellige opgaver en virksomhed som vores har, bl.a. opbygning af websites i og omkring et CMS, brugertest, brainstorms og meget mere.

Der er tale om et praktikforhold på i første omgang 3 måneder fra medio november. Stillingen er ulønnet. Arbejdstiden reguleres fleksibelt.

Som praktikant hos PowerNodes kommer du til at arbejde både selvstændigt og samt i tæt sparing sammen med os.
Vi bor i Havnegade ved Kongens Nytorv i København i et uformelt arbejdsmiljø.

Vi forventer, at
-du har godt kendskab til asp.net
-du synes at .NET er det fedeste og er iøvrigt interesseret i at arbejde med et avanceret CMS.
-du kan arbejde selvstændigt og har mod på at kaste dig ud i nye ting
-du er en teamplayer, men kan samtidig arbejde selvstændigt

Til gengæld tilbyder vi dig et spændende og udfordrende praktikophold der vil give dig en god erfaring. Desuden har vi et par dygtige kokke som hver dag laver god mad til os, selvfølgelig også til dig!

Tror du at det er noget for dig, så send en e-mail hvor du fortæller lidt om dig selv, og hvad din erfaring med asp.net er til:

p.elkjaer@FJERNDETTEpowernodes.com

PowerNodes ApS
Havnegade 39, 3
1058 København K
Tlf: 7023 5858
Avatar billede arnums Nybegynder
27. oktober 2004 - 20:58 #1
Hvornår skal man så få tid til at tjene penge, i de 3 måneder?  ;o)
Avatar billede powernodes Nybegynder
28. oktober 2004 - 08:47 #2
Nu er det jo sådan at et praktikophold ofte er i forbindelse med et uddannelsesforløb, og der er normalt noget der hedder SU - ved ik' om du har hørt om det før :o)