Avatar billede martinmc Nybegynder
26. oktober 2004 - 20:43 Der er 19 kommentarer

Hjælp til en utrolig svær beslutning!

Jeg har brug for jeres hjælp i en sag der kan ændre hele min verden som jeg kender den idag.

Jeg har længe haft mistanke til at min kæreste har haft en affære, i ved de sædvanelige tegn, telefonen ringer og når jeg tager den bliver der lagt på. Hun er også begyndt at gå en del ud med pigegruppen, og når jeg spørger hvem hun har været ude med siger hun ' nårrh bare nogle fra arbejde... du kender dem ikke.... og som nætterne går, er jeg begyndt at holde en del øje med når hun kommer hjem i taxi... men... den må holde rundt om hjørnet for jeg ser den aldrig ankomme og droppe hende af. til trods for at jeg syntes jeg kan høre en bil ankomme i det fjerne og efter noget tid en bildør smække.

En dag tog jeg hendes mobiltelefon og ville lige chekke om der var nogle spor at komme efter på den, men det så hun og skreg op at jeg ALDRIG skulle røre ved hendes telefon igen NOGENSINDE, og hvorfor jeg lige skulle chekke den.

Hvor om alt er, jeg har aldrig drøftet utroskab med hende... men igår aftes ville jeg have sandheden frem, og besluttede at jeg ville følge efter hende.

Jeg besluttede at lægge mig i skjul bag ved bilen, så jeg kunne få frit udsyn hele vejen ned ad gaden, og så jeg kunne se med hvilken bil hun kom hjem.

Det var på netop det tidspunkt at jeg opdagede det store rusthul der var kommet på bagsmækken af bilen, og spørgsmålet som er så vigtigt kommer frem.

Skal jeg selv prøve at spartle hullet op, og lakere mm. eller skal man vælge en autoriseret til sådan en opgave ?
Avatar billede klojs Nybegynder
26. oktober 2004 - 20:48 #1
LOL snup du en autoriseret til det.....

måske kan du lokke kærestens elsker til at gøre det *GGG*
Avatar billede weblex Nybegynder
26. oktober 2004 - 20:48 #2
He he...

Hvad med en ny bil :o)
Avatar billede roenving Novice
26. oktober 2004 - 20:49 #3
Tjah, det kommer jo an på, hvor stort hullet er ...
Avatar billede syvon Nybegynder
26. oktober 2004 - 20:52 #4
Grineren...

men snup en autoriseret ellers så bliver jeg jo arbejdsløs hvis alle lapper hullerne i bilen selv.
Avatar billede exp Juniormester
26. oktober 2004 - 21:05 #5
*GG*
Avatar billede big_mamma Nybegynder
26. oktober 2004 - 21:05 #6
hold da kæft man det er sgu da sjovt:)

LOL
Avatar billede 9ki Nybegynder
26. oktober 2004 - 21:07 #7
funny fuldstændig tryllebundet lol
Avatar billede martinmc Nybegynder
26. oktober 2004 - 21:11 #8
Godt at se i har lidt humor. :-)
Avatar billede htmlkongen Novice
26. oktober 2004 - 21:19 #9
LOL du fik sku mig :D HAHAHA ! :D
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. oktober 2004 - 21:51 #10
Hvis du nu er heldig, så er ham din kæreste er utro med automekaniker eller pladesmed og kan lave det for dig, der sker jo intet ved at spørge
Avatar billede norbert Nybegynder
26. oktober 2004 - 21:56 #11
Bufferzone, tror du virkelig han kan få elskeren til at lukke hullet? *G*
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. oktober 2004 - 22:04 #12
Man kan jo komme langt hvis man spørger venligt, ikke!!!
Avatar billede yxos Nybegynder
26. oktober 2004 - 22:29 #13
og jeg som var lige ved at bladre væk... Godt jeg så at alle kommentarerne så lidt spøjse ud, så jeg besluttede at læse det hele igennem...

Den var go !  :-)
Avatar billede roenving Novice
26. oktober 2004 - 22:32 #14
>>norbert

Som jeg skrev: Det kommer an på, hvor stort hullet er !-)
Avatar billede htmlkongen Novice
26. oktober 2004 - 22:56 #15
yxos>> Hehe gjorde jeg ikke, hoppede bare dirkete i fælden :)
Avatar billede lucas2000 Novice
27. oktober 2004 - 11:56 #16
Du skal da have job som forfatter på et eller andet blad ..
He he .. Sjovt du
Avatar billede Hitman Praktikant
28. oktober 2004 - 16:10 #17
øøøøv....så når man lige til det aller mest spændende i historien..og så må man tage til takke med et rustent hul...LOL

Go historie dér!!! :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
13. april 2005 - 23:54 #18
Jeg vil have points :O)
Avatar billede roenving Novice
14. april 2005 - 00:11 #19
Tjah, egentlig tror jeg ikke, det mest væsentlige i livet er det rustne hul !-)