Avatar billede bizty Nybegynder
26. oktober 2004 - 17:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konvertering af fil fra Open Office til Word

Hej,
Jeg har en fil som jeg meget gerne vil ændre i, men den er skrevet i open office og det har jeg ikke tid og kræfter til at downloade og installere..
Er der ikke en som har Open office installeret og som vil konvertere denne fil til MS Word (eller Publisher eller lign.)
http://www.trickclown.dk/files/Tipskupon.sxd
Du kan sende wordfilen til filer@trickclown.dk

Tak
Avatar billede ejvindh Ekspert
28. oktober 2004 - 09:22 #1
Jeg har prøvet, men det ser ikke ud til at være en OOo-fil. De plejer også at have sxw som suffix
Avatar billede bizty Nybegynder
25. januar 2005 - 17:53 #2
Undskyld jeg har ikke været på exp.dk i lang tid, men jeg har løst problemet. Vil du have lidt point, ejvindh, som tak for din indsats?
Avatar billede ejvindh Ekspert
25. januar 2005 - 17:54 #3
Jo tak, det ville da være dejligt :-)