Avatar billede kox Nybegynder
25. oktober 2004 - 16:44 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

indsæt mange billeder i powerpoint

hej eksperter,
jeg har taget nogle billeder med mit digitalkamera. er det muligt at indsætte dem i en powerpoint prasentation så der kommer et billede på hvert dias?
spørgsmålet er om der er muligt i et hug?
/kox
Avatar billede nicolai_johannesen Nybegynder
25. oktober 2004 - 19:39 #1
Hvis du har Office 2003 PowerPoint har du følgende mulighed:

indsæt > billede > nyt fotoalbum > og her kan du så vælge at scanne et kamera eller et diskdrev for billeder, der skal indsættes!

Denne funktion er muligvis også i tidligere versioner af Power point!
Avatar billede jkrons Professor
25. oktober 2004 - 21:10 #2
Jeg mener at funktionen kom i 2002 (XP).
Avatar billede jkrons Professor
25. oktober 2004 - 21:13 #3
Et alternativ til PP er Irfanview, som er glimrende til at vise billeder som diasshow. Irfanview kan i modsætning til PP lave exe filer, så programmet ikke beh'øver at være installeret på den pc, hvor præsentationen skal vises. Og så er det gratis.
Avatar billede kox Nybegynder
25. oktober 2004 - 22:44 #4
sådan! drengene, takker!
jeg har 2003 og det var lige det jeg havde tænkt mig!

20 p til nicolai og 10 til jkrons for alternativet og derudover lidt blåt til jer begge, håber vi alle er tilfredse ;o)
Avatar billede kox Nybegynder
25. oktober 2004 - 22:46 #5
det blå er klaret, men smid lige et svar begge to :o)
Avatar billede jkrons Professor
25. oktober 2004 - 23:15 #6
Selvfølgelig. Det vigtigste er jo at du får hjælp :-)
Avatar billede nicolai_johannesen Nybegynder
26. oktober 2004 - 11:16 #7
Takker for point! Håber du får noget ud af det :o)