Avatar billede mpalle Nybegynder
24. oktober 2004 - 20:19 Der er 5 kommentarer

Kan min hd redes?

Hej
jeg har lige været ved at rode inde i min pc da lortet ikk ville starte.. jeg kom, imens den kørte til at røre ved noget så der sprang en gnist inde i kabinettet. skyndte mig at slukke men da jeg startede op igen begyndte det at ryge fra en chip på min harddisk.
mit spørgsmål:
er det muligt at købe en tilsvarende harddisk (matrox DM plus 9) og så sætte printet fra den nye på den gamle?
Håber i kan hjælpe mig.
mvh
MTP - Århus
Avatar billede bredker Nybegynder
24. oktober 2004 - 20:24 #1
hvis du kan finde en der er helt indentisk , så ja
Avatar billede mpalle Nybegynder
24. oktober 2004 - 20:54 #2
lyder godt :)
lige et side ?
kan der være en chance for at når jeg nu sætter det nye print på at den gør samme en gang mere? altså om der stadig kan være noget i disken som er defekt eller er printet det eneste der kan gå i stykker på sådan en disk?
Gav det mening ? :)
MTP
Avatar billede bredker Nybegynder
24. oktober 2004 - 20:59 #3
der er aldrig garanti for noget når man starter på sådan noget
men der er flere der har gjort dette med held
på den måde du beskriver det , kan jeg ikke se at det ikke skal lykkedes for dig
det er sikkert bare en af komponenterne på disken der er brændt , så der burde ikke være sket noget med resten
Avatar billede bredker Nybegynder
24. oktober 2004 - 21:01 #4
har du muligheden ville jeg nu nok sette den i en maskine som slave , og få redet data den vej , i strdet for at boote op på disken
Avatar billede backside Nybegynder
24. oktober 2004 - 23:04 #5
Måske du skulle smide en gammel disk i for at udelukke at det kan være andet end hd´en der foresager problemet. Ville jo være surt at brænde den nye af også.