Avatar billede taamas Nybegynder
23. oktober 2004 - 23:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Som Sub7

Hej hej. Jeg har ladet mig fortælle at Sub7 er et lidt farligt program at bruge når man bare skal drille sin ven til en computer party ;) Men ville lige høre om der var et program som Sub7 der er var helt ufarligt og selvfølgelig også uskadelig? Og hvor jeg så evt. kunne finde det?
Avatar billede svb Nybegynder
24. oktober 2004 - 00:45 #1
Der findes jo disse skoleprogrammer, folkeskoler mv. benytter til at overvåge eleverne's færden, dem kan man godt lege med! De fleste kan du enda bestille en 30 dage's gratis demo version af!

Et bud ville være denne her, men du kan jo selv lede rundt omkring!

http://www.netop.dk/
Avatar billede taamas Nybegynder
28. oktober 2004 - 13:24 #2
ok, men hva kan det program gøre af spasss ? :D