Avatar billede michaelmig Nybegynder
22. oktober 2004 - 20:10 Der er 2 kommentarer

Min bærbare bliver varm og slukker!?

Hej! Jeg har en ABOOK bærbar pc som er købt i gul og gratis! Den er ca. 1 år gammel. Nå men her er så mit problem den her bærbar bliver MEGET hurtig varm (omkring 60 C) og så slukker den altså bare og der går ikke meget mere end 15 min. og så er den død! efter et kvarter udenfor kan jeg tænde den igen og bruge den 15 min. mere. Det er jeg ved at være lidt træt af så ville spørge om nogle viste hvad problemet er og hvad der skal til for at løse det!

Please hjælp mig det er til mit skole ophold!

Michael Jørgensen
mail: mj_michael@hotmail.com
Avatar billede pride_boy Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:49 #1
Der er nok noget som sidder i vejen for køleren i Bærbaren, men hvis d ikke har styr på hvordan man laver det, vil jeg ikke råde dig til at gøre det....

Få den til tjek i en computer forretning!!
Avatar billede clausbrian Nybegynder
24. oktober 2004 - 00:29 #2
Jeg er så godt som 100% ! sikker på at det er blæserne der skal renses...........