Avatar billede monster11 Nybegynder
22. oktober 2004 - 20:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med Nokia Pc Suite

Hejsa,,

Jeg har en Logitech MX900 bluetooth mus, og i opladeren er der en bluetooth hub.

Jeg vil nu overføre billeder fra min tlf. til min PC. Det gik også fint nok de første to gange, men nu vil den bare ingen ting. (min telefon er en N6600)

Jeg har "parret" telefonen og BT-hubben.

I Nokia Connection Manager, finder den telefonen, men når jeg markere den og klikker anvend, siger den bare: "Handlingen mislykkedes (fejlkode: 80043605).

Den såkaldte "mRouter" connected fint de 2første gange, men nu vil den bare ikke.

Hvad kan der være galt, og i såfald, hvad skal jeg gøre eller updatere? - Det virkede tidligere på dagen, så skal vel ikke allerede opdatere ;)

Dette har jeg installeret:
Setpoint 1.05 DK, og setpoint update 2.11 DK
Pc Suite til Nokia 6600
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2004 - 20:18 #1
Jeg har oplevet det samme med en n-gage, 2 gange filoverførsel så var jeg nødt til at genstarte. Det lykkedes mig ikke at finde ud af hvorfor og det var den eneste bluetooth enhed jeg havde.
Avatar billede monster11 Nybegynder
30. oktober 2004 - 13:16 #2
Har fundet ud af det, lukker!
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2004 - 13:54 #3
Og hvad var løsningen?