Avatar billede ghostweb Nybegynder
22. oktober 2004 - 19:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opstartsning problem..

Hejsa jeg sidder lige nu her sammen med mine fætter og en af hans venner vi skal spille lidt warcraft osv.

da vi fik sat min fætters vens computer op startet den bare op med hans baggrund.

der kommer ingen "denne computer,Dokumenter,osv op")

man kan gå ind i Windows Jobliste og se at der er ingen programmer osv der køre..

man kan også få kør, til at køre men hjælper ikke så meget for mig da jeg ikke kan finde ud af det rigtigt nogen der har en ide om hva fejlen kan være???
Avatar billede bredker Nybegynder
22. oktober 2004 - 19:33 #1
Avatar billede plex85 Nybegynder
22. oktober 2004 - 19:39 #2
Kør er : Windows tasten + r (run) og kør kommer frem.  Plex
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. oktober 2004 - 20:53 #3
En NY NY NY instaleret XP har "tomt" skrivebord som du beskriver.
[HøjreMusseTast][Egenskaber][Skrivebord][Tilpas Skrivebordet...]

(Hvis det er det du mener ?)
Avatar billede ghostweb Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:37 #4
Bredker - Når den starter har jeg,trykket F11 så kommer der en blå menu.
hva skal man gøre der inde..
Avatar billede fromsej Praktikant
22. oktober 2004 - 21:42 #5
Derinde skal du ændre bootmenuen, så den booter på CD, hvis det er Repair i vil køre.
Avatar billede ghostweb Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:45 #6
Undskyld jeg spørger lidt dumt,fromsej - men står Select first boot device
                                        Floppy - 1,44
                                        Ide-O samsung spo411n
                                        CD/dvd-o samsung CD Rom Sc-152g
        Up/Dn Select        Return Boot  ESC Cancel
Avatar billede fromsej Praktikant
22. oktober 2004 - 22:24 #7
Så trykker du på PageDown indtil du kommer til CD/dvd-o samsung CD Rom Sc-152g
Tryk så på <Enter>, så skulle den gerne boote fra CD.
Der findes ikke dumme spørgsmål. :o)
Avatar billede ghostweb Nybegynder
14. november 2004 - 13:13 #8
læg et svar..
Avatar billede ghostweb Nybegynder
24. januar 2005 - 07:57 #9
nu er det fler mrd´s siden jeg sagde du skulle lægge et svar, tager selv points nu.