Avatar billede adagio Nybegynder
22. oktober 2004 - 14:58 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

adserver.adtech.de - giver fejl på siden

Når jeg tager ind på eksperten via firefox (ligemeget hvor på siden) så kommer der en besked om at jeg skal indtaste password og bruger id (i en java(?)-popup). Denne kommer flere gange hver side (skal trykke ca. 6-8 gange på esc før det forsvinder

Det er først lige started, da jeg ikke oplevede det for et par timer siden, og jeg har ikke lavet noget ved min computer i mellem-tiden

Kører jeg fra IE virker det fint...
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2004 - 19:56 #1
Jeg vil foreslå dig at installere Adblock extension og sætte den til at blokke alt fra den server.
Avatar billede adagio Nybegynder
22. oktober 2004 - 20:47 #2
Har jeg lige installeret, men ser ikke ud til at give nogle muligheder (kender ikke lige firefox særligt godt endnu)
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2004 - 21:09 #3
Du får opsætningen for adblock frem med Tools->Adblock->Preferences og skriver adserver.adtech.de i tekstfeltet.
Avatar billede adagio Nybegynder
22. oktober 2004 - 23:01 #4
Takker :)
Avatar billede gartneren Nybegynder
23. oktober 2004 - 14:15 #5
Jeg kan ikke se menuen hvor "opret spørgsmål" ligger i, derfor denne kommentar..

IE melder om fejl på eksperten: Linie: 339
                                Tegn: 163
                                Fejl: strengkonstanten er uafsluttet

og

                                Linie: 97
                                Tegn: 3
                                Fejl: et objekt var ventet

Er der andre der har dette problem... hvad er løsningen.
Avatar billede adagio Nybegynder
23. oktober 2004 - 14:20 #6
Det problem havde jeg også i går, men problemet er "løst" (dvs der er ingen problemer her) nu
Avatar billede gartneren Nybegynder
23. oktober 2004 - 14:40 #7
Jeg havde også problemet den anden dag, kan det have nået at gøre med Service Pack 2 til XP
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2004 - 15:15 #8
Måske. Jeg har ihvertfald ikke oplevet problemet, og jeg har ikke installeret SP2 (og da jeg ikke kører windows, så installerer jeg den heller ikke.)
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2004 - 15:17 #9
Ups, jeg bemærkede slet ikke, at i snakkede om IE nu.

Prøv om det hjælper at tømme din cache i IE.
Avatar billede gartneren Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:27 #10
Det hjælper ikke, har også lige hentet de sidste opdateringer. Det har heller ingen virkning
Avatar billede gartneren Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:29 #11
Kan jeg evt. få en af jer til at lægge spørgsmålet rigtigt ud...
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2004 - 15:31 #12
Jo, det gør jeg.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2004 - 15:34 #13
Avatar billede gartneren Nybegynder
23. oktober 2004 - 17:00 #14
Tak  ;)