Avatar billede gorell Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skal finde et bestemt Screen Capture Program

Hej allesammen

Jeg har et lille problem.

Jeg har i forbindelse med et skoleprojekt fundet et program til at lave screencapture filmklip (altså til at optag ehvad der sker på skærmen) skolen har nu fået slettet programmet og kan ikek huske hvad det hedder, det var et jeg havde fundet herinde på eksperten mener jeg, men kan bare ikke finde det igen.

::Lidt om programmet::
1.  Når der klikkes kan der i videoklippet ses en rød stjerne
2.  Når programmet ikke er registeret står programmets navn med rødt midt i det færdige videoklip.
3.  Når man ønsker at gemmen videoklippet vælger man hvilket format programmet skal gemme i.

MVH
Gorell
Avatar billede datajef Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:18 #1
Avatar billede gorell Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:19 #2
Jeg har prøvet SnagIt men er desværre ikke lige det program
Avatar billede gorell Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:31 #3
SnagIt har i øvrigt ikke den egenskab at den viser når der bliver klikket med musen
Avatar billede datajef Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:34 #4
Du kan godt se musen - hvis det er det du mener man ikke kan.
Avatar billede gorell Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:49 #5
Det jeg mener at man kan se er når man klikker, på Snagit kan man ikke se at der bliver klikket, da det ikke er illustret.. ved det program jeg omtaler kan man se at der bliver klikket ved at der kommer en lille rød stjerne ved musen, samt at det omtalte program kører meget mere flydende end snagit
Avatar billede gorell Nybegynder
26. april 2005 - 10:56 #6
Fandt det aldrig