Avatar billede stalin Nybegynder
21. oktober 2004 - 22:40 Der er 2 kommentarer

fu#kup i windows update

Hep hey....( jeg er ingen pc-guru... bare with me )

Jeg har lige installeret windows service pack 2 gennem windows update site....
Fint nok! det gik smertefrit...(?)ufatteligt!

efter genstart, kommer den så med alle mulige smarte ting. Såsom:

"se nu her!! ny indbygget firewall. Der gør din gamle PC endnu langsommere. og som ikke kan arbejde sammen med den firewall du allerede har!"  juhuuuu....

nå, den fik jeg så disablet.

"Og en smart lille auto update ting. der installere ting på din computer uden du ved det!!"

ja ja...væk med den!! de har sikkert flettet et eller andet ind i den, så de (Bill G) kan sidde og lave analyser over os!!! kald mig bare paranoid.

for ikke at nævne en 10- 15 "programmet har lavet en ulovlig handling! Ønsker de at sende en fejlrapport-lort?"

nå, men jeg kom på nettet...

( kom til sagen)

nu er det sådan jeg jeg ikke kan logge på hverken hotmail. eller nogle af de forums jeg er med i.
Hotmail siger:
citat
"Tjenesten .NET Passport er ikke tilgængelig på dette websted i øjeblikket af en af følgende årsager:

• Webstedet indeholder muligvis en fejl eller et problem, som påvirker .NET Passport-tjenesten.
• Webstedet er muligvis ikke et officielt deltagende .NET Passport-websted.

Du kan gøre følgende:
• Vend tilbage til dette websted senere, og prøv at logge på eller registrere igen.
• Log på eller registrer for at få en .NET Passport-konto på et andet deltagende .NET Passport-websted. Oversigt over .NET Passport-websteder"

På alle andre sider hvor jeg skal logge på. kan jeg godt få lov at logge på. MEN så lige så snart jeg klikker på et eller andet på siden, så springer den tilbage og beder mig logge på igen... og igen ...og igen    det kan jeg så blive ved med. men jeg har jo også et liv jeg skal leve ;0)

hva fanden sker der med windows og deres opdate..?
jeg har ellers en merget "ren" Maskine. fri for spyware, og med velfungerende antivirus prg. og firewall.

tre ord!

WINDOWS-FUCKUP-DATE!!

mvh.
Christian
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2004 - 22:48 #1
Hehehe, jeg tror rent faktisk ikke der er noget i vejen med Service Pack 2, eller at den ligger til grund for at du ikke kan logge på Passport... Jeg havde nemli' også problemer med at logge på Passport i morges (på en Windows 2K maskine), jeg tror bare deres servere er overbelastede... skal nok komme iorden igen :-)
Avatar billede stalin Nybegynder
21. oktober 2004 - 22:53 #2
det sjove er at jeg lige før jeg opdaterede ( her i aftes ) kunne jeg logge på alt det jeg ville. kontaktede min nabo ( jeg hog ham deler netværk ) og jeg kunne loge på fra hans computer..? jeg tror seriøst at "service pack 2" laver et eller andet... Har været inde og gennemgå alle mine netværksindstillinger samt internetindstillinger. men jeg kan stadigvæk ikke logge på noget som helst.