Avatar billede punk_fm Nybegynder
21. oktober 2004 - 19:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

CS server skal redirectes

Hej alle Eksperter..

Jeg har en CS-server som kører nogle gange når jeg er online.. Den skal mest bruges til min klan og mine venner, men jeg har  også dynamisk IP..

Hvordan laver man f.ex sådan at den bliver redirected som navn.no-ip.org uden at den siger "The IP you have typed is invalid" ??

Svar ønskes snarest.. :D

Hilsen Kristian
Avatar billede zynix Nybegynder
23. oktober 2004 - 10:54 #1
nu ved jeg ikke lige hvad det der no-ip.org er for noget, men kunne forestille mig at det er noget gratis DNS lige som dyndns.dk ?

hvis det er tilfældet skal du jo ind og opdatere at du har ændret IP...

jeg kan huske noget om at da jeg brugte dyndns.dk kunne man inde under sin profil se et link man kunne trykke på, og så opdatede den ens IP, det var beregnet til at man kunne lave et cronjob ud fra det link, som fx køre en gang hver X time eller noget i den stil...
Avatar billede punk_fm Nybegynder
25. oktober 2004 - 12:00 #2
Jeg har fundet ud af det.. ;)