Avatar billede keysertr Nybegynder
21. oktober 2004 - 16:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilket GFX?

Jeg står og skal ud og købe et nyt gfx til min shuttle.
Hvad skal jeg vælge? Prisen er ligegyldig skal bare have nogen foreslag til, hvad der kan køre i min shuttle. Bedste forslag får point.
Strømforsyningen er en 200W, men har mulighed for opgradering til 250W.
Avatar billede bullfaegter Nybegynder
21. oktober 2004 - 18:31 #1
Din shuttle skulle sådan set være i stand til at køre et af de helt nye Nvidia Geforce 6800 GT eller Ultra, samt ATi X800 Pro eller XT PE. Det skal dog lige siges, at det koster 4000+ og kan være svære at få fat på.

Jeg er overbevist om, at din Shuttle kan trække et af disse kort, da jeg kun har hørt om folk, der har haft positive erfaringer med det.
Avatar billede bullfaegter Nybegynder
21. oktober 2004 - 18:33 #2
Der er også plads, men det kræver at du ofrer et PCI slot.
Avatar billede keysertr Nybegynder
29. november 2004 - 16:43 #3
Min shuttle kan max køre et g6800 er jeg kommet frem til.