Avatar billede orchid Nybegynder
21. oktober 2004 - 15:02 Der er 6 kommentarer

problemer med at køre Skype!

Når jeg starter Skype går den bare total i stå! Den eneste mulighed er ctrl+alt+delete!
jeg ved ikke hvorfor men det her er sket inden problemet opstod:

1- jeg har installeret Skype, den kørte ganske udmærket! Jeg havde dog ikke prøvet at kontakte nogen da jeg ikke havde en mic!
2- jeg kontakter en anden skypebruger (min lillebror) jeg har stadig ingen mic, men forbindelsen oprettes! dog kan jeg ikke høre ham. Så prøver jeg at ringe ham op, klaretonen høres, men når han tog den gik det hele i stå! Blev nødt til at manuel genstarte! (slukkede og tændte maskinen!)
3- jeg har købt en mic, men nu kan skype ikke længere starte op overhoved!
4- har prøvet at afinstallere, søge efter alt skype relaterede filer på harddisken, slettet dem og geninstallerede programmet, men skype kan stadigvæk ikke starte!
5- har scannet harddisken for fejl! stadig uden held!

er der nogen der ved hvad det her kan skyldes?
(kører med winXP)
Avatar billede uno_l-d Nybegynder
21. oktober 2004 - 15:10 #1
har du prøvet at slette alle skypes værdier i registreringsdatabasen?
Avatar billede orchid Nybegynder
21. oktober 2004 - 15:11 #2
nej hvordan gør man det?
Avatar billede uno_l-d Nybegynder
21. oktober 2004 - 15:26 #3
det er nemmest at gøre det med et program, f.eks. jouni's regcleaner. google er din ven :)
Avatar billede orchid Nybegynder
21. oktober 2004 - 16:29 #4
desværre.. det har heller ikke hjulpet!
Skype kan faktisk starte, men når den skal logge på og komme på netværket går den helt i stå! der er ikke problemer med mit netværk, alt andet kører fint...
Avatar billede milter Ekspert
22. oktober 2004 - 21:34 #5
Har du en firewall? Hvis du har, har du så givet den lov til at gå på nettet?
Avatar billede orchid Nybegynder
29. december 2005 - 01:22 #6
det var totalrecorder som skabte konflikt. de to kan åbenbart ik rigtig sammen..