Avatar billede birkis Nybegynder
21. oktober 2004 - 13:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Netsted for download af film

I må undskylde hvis dette ikke er rigtig kategori...

En af mine venner fik et tip om www.sharedmovies.com og www.onemovieplace.com.

Er der nogle her, der har kendskab til disse sider, og kan sige noget om dem?
Er det fuldstændigt lovligt? Hvad koster det? Hvilke film har de? Format, kvalitet osv.?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
21. oktober 2004 - 13:55 #1
Uden at være sikker, vil jeg tro det er fup ... 80 millioner film og tvshow fylder sgu en del :-)
Avatar billede uno_l-d Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:01 #2
det tror jeg heller ikke på det der!
Avatar billede kenp Novice
21. oktober 2004 - 14:30 #3
Hvis du gerne vil have spam skal du bare tilmelde dig ;) Men hvis der endelig ligger noget så er det ikke lovlige film.
Avatar billede uno_l-d Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:31 #4
nej, og da slet ikke 80 millioner! det er da for absurt, hvor dumme tror de folk er!?
Avatar billede jec_stampe Nybegynder
22. oktober 2004 - 11:22 #5
Jeg gætter på at der bagved ligger info om usenet
Avatar billede birkis Nybegynder
10. november 2004 - 14:26 #6
Jeg hæftede mig ikke så meget ved de 80 millioner - sådanne tal kan man altid manipulere.

Men jeg var bange for at det var ulovligt (eller måske endda svindel), og det er tydeligt at også andre har den opfattelse.

Vil I have nogle points?
Avatar billede kenp Novice
10. november 2004 - 14:29 #7
lidt da :)
Avatar billede -mundi- Nybegynder
10. november 2004 - 14:32 #8
næh tak
Avatar billede birkis Nybegynder
17. november 2004 - 16:01 #9
Tak for hjælpen. :-)