Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. oktober 2004 - 14:24 Der er 20 kommentarer og
3 løsninger

Knække adgangskode i word

Er der nogen måde man kan komme til at læse et dokument som er beskyttet med adgangskode i Word?

Det er et dokument jeg har skrevet for et halvt år siden men jeg kan ikke huske hvilken kode jeg gav det og jeg skal bruge indholdet i morgen

DET ER VIGTIGT!
Avatar billede x-party Nybegynder
17. oktober 2004 - 14:26 #1
Jeg tvivler på det er helt lovligt at stille den slags spørgsmål herinde
Avatar billede zahr Nybegynder
17. oktober 2004 - 14:29 #2
ved ik hvordan man ordner dit problem men ville lige høre hvordan du har sat kode på dokumentet....!!!
Avatar billede a1a1 Novice
17. oktober 2004 - 14:34 #3
http://www.password-crackers.com/crack1.html#guaword

måske der er noget der dur der??
Avatar billede hundevennen Nybegynder
17. oktober 2004 - 14:38 #4
for du vist passwordet som små stjerner (asterisk)
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. oktober 2004 - 14:47 #5
Jeg har selv skrevet dokumentet og jeg har selv angivet passwordet og så vil jeg også have lov at stille spørgsmålet selv. Hvis det ikke var fordi at dokumentet indeholdt oplysninger jeg ikke kan tillade mig at sende ville jeg poste det, men det kan desværre ikke lade sig gøre.

Det er med stjerner ja
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. oktober 2004 - 14:50 #6
-> a1 - det er en demo version af programmet og vil kun finde passwords på 3 karakterer. jeg bruger altid 6-8 karakterer og både tal og bogstaver...
Avatar billede steffansp Nybegynder
17. oktober 2004 - 14:56 #7
Der er en hel masse her der kan finde dit password
http://www.download.com/3120-20_4-0.html?qt=password+recovery+word&tg=dl-2001
Ellers søg på google efter "password recovery word"  Og du kan også søge her på eksperten, der er mange der har haft samme problem..

Her er der også noget...
http://lastbit.com/word_password_recovery.htm
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. oktober 2004 - 14:57 #8
Muligvis kan dette lille program bruges:
http://www.scalabium.com/showpw.htm
Avatar billede a1a1 Novice
17. oktober 2004 - 14:57 #9
der er da også nogle gratis programmer...
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. oktober 2004 - 15:21 #10
Kan ikke få noget af det til at virke. Det er alt sammen demoer og "du får det første tegn gratis" versioner...
Avatar billede hundevennen Nybegynder
17. oktober 2004 - 15:23 #11
som du siger får du vist passwordet med stjernet, - så kan du bruge snadboys revelation - kig her og hent den ned og pak ud - træk sigtekornet henover dine stjerner og se passwordet
www.snadboy.com
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. oktober 2004 - 15:24 #12
Hvilke stjerner... Jeg skal ikke ændre et password - jeg skal huske et... De rer jo ingen stjerner når man åbner et passwordbeskyttet dokument...
Avatar billede hundevennen Nybegynder
17. oktober 2004 - 15:32 #13
javel - du skrev øverst at du så det som små stjerner, men hvis boksen hvor du skal skrive dit password er tom, ja så dur Revelation ikke, - sorry
Avatar billede hundevennen Nybegynder
17. oktober 2004 - 15:54 #14
prøv denne demo
http://www.lostpassword.com/word.htm
den demo giver dog kun de første 2 bogstaver i dit password, men det kunne måske være en hjælp alligevel
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. oktober 2004 - 16:02 #15
Jeg har lige lavet en hurtig udregning som fortæller mig at der er ca. 152.687.890.625 muligheder så jeg gider ikke prøve mig frem...
Avatar billede hundevennen Nybegynder
17. oktober 2004 - 16:42 #16
har du nogen ide om hvor langt dit password er?
Avatar billede hundevennen Nybegynder
17. oktober 2004 - 16:43 #17
jeg har en passwordknækker - der tog ca. 1½ minut om et ord på 6 bogstaver
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. oktober 2004 - 17:11 #18
Jamen sådan en har jeg ikke... Den du sendte der kan ikke finde ud af det
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. oktober 2004 - 17:12 #19
6 eller 8 tegn og jeg bruger oftest både tal og bogstaver
Avatar billede hundevennen Nybegynder
17. oktober 2004 - 17:45 #20
du ku jo sende mig filen så ka jeg prøve om den vil indenfor rimelig tid
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:02 #21
Well... ellers tak. Fik jo desværre ikke læst min fil, men mange tak for deltagelsen.

-> hundevennen - Har som sagt desværre ikke mulighed for at sende filen pga. dens indhold.

Tak for forslagene
Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
25. oktober 2004 - 21:54 #22
Jeg ved bare der er et hul i word,s sikkerhedsystem der gør at man kan bruge word selv til at komme ind og se adgangskoden, så en ven bryde min adgangskode på på 4 sekunder, meget simpelt

Hilsen
Taastrupmanden
Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
11. juni 2005 - 11:55 #23
Der findes programmer som cia og fpi ikke er så  glade for som ikke kan knæges, som man kan hente et eller andet sted på nettet, så skulle man kunne sende filer til hinanden uden andre kan læse indholdet.