Avatar billede stussy Nybegynder
17. oktober 2004 - 00:21 Der er 6 kommentarer

Banner i flash eller som animeret gif (R/C legetøj)

Vi mangler endnu en banner reklame for vores side www.leggodt.dk.

Den skal bruges til forskellige andre sider som skal linke til min, og derfor være iøjnefaldende (og forhånetlig skabe lidt trafik)

Den må gerne være lavet i flash eller som en animeret gif.
Vi forestiller og noget i stil med en fjernstyret bil (se eksempler på hjemmesiden) der kører ind/ud og noget tekst der blinker frem, gerne med flere eksempler både bil, både, fly olign.

Banneret skal være 468 x 60px og naturligvis fortælle lidt om de spændende produkter man kan købe i vores webshop (fjernstyrede biler,både, fly osv)

Gerne med en tekst i stil med "Legetøj for børn i alle aldre" eller "legetøjet du aldrig bliver for gammel til" eller noget i den stil.

Vi håber på gode kreative forslag, og belønner den bedste med 200 point.
Avatar billede baitianlong Nybegynder
17. oktober 2004 - 01:57 #1
...og så kan den bedste ellers gå ned på posthuset og betale sin husleje med de 200 points. Vorherre bevares :S
Avatar billede stussy Nybegynder
17. oktober 2004 - 14:17 #2
hmmm....nu er eksperten altså lavet med point betaling, hvilket jeg også kan se at du har haft en del glæde af.
Så hvorfor nu dette "sure" indlæg ???

Nå men anyway.......jeg håber da at der er nogen der allerede har betalt deres husleje, og derfor ikke behøver turen til posthuset.
Avatar billede nfk Nybegynder
17. oktober 2004 - 15:52 #3
jeg kan nu godt følge legende.dk lidt.
Man plejer at sige at hvis man laver et stykke grafik til en person der ikke selv tjener penge på det, det skal bruges til så er det okay at det kun er point man får, men! hvis det er et kommercielt formål banneret eller lign. skal bruges til så indgår der også betaling med andet end point.
Man må jo sige at du skal bruge banneret kommercielt så det er nok derfor legende.dk kommer med den kommentar.
Avatar billede baitianlong Nybegynder
17. oktober 2004 - 16:02 #4
Det er det jeg mener. Du ønsker et færdigt produkt, nemlig en flash fra en programmør. Det er nøjagtig det samme som hvis du vil have et par nye sko eller andet. Du kan ikke købe et færdigt produkt for points hos skomageren, eller her... Hvis du går i gang med at programmere en flash, vil alle brugerne her hjælpe dig med at rette kode til, finde fejl i koden osv. for points (Det er det, de er til for) - Points'ne angiver hvor dygtig/hjælpsom brugeren er.
Avatar billede grafikeren Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:50 #5
Helt enig med legende og nfk. Et Flash banner, som tager en del tid at lave, koster penge. Især når I driver en web forretning.

Jeg kan dog hjælpe Jer til en fornuftig pris - skriv til: mail @ SkovhusWebdesign.dk
Avatar billede kbonline Nybegynder
23. oktober 2004 - 22:32 #6
Hmmm jeg blander mig lige og må nok holde lidt med legende.dk i hans holdning.

Men når det er sagt kan jeg måske ikke forstå at han overhovedet gidder at bruge tid og energi på at lade sig chokke over et spg. Hvorfor ikke bare tænke "ha ha no way" og så bare lade en evt. amatør (som fx undertegnede) lege med opgaven for sjov skyld, og måske få lidt erfaring ud af en konkret opgave istedet for kedelige "opfundne" opgaver.
Forstå mig ret, jeg forstår godt din holdning, og tro heller ikke at stussy for noget brugbart ud af dette, men det kan dog ikke bringe mit p.. i kog.

Stussy, for sjov skyld (og for at slå lidt tid ihjeld) har jeg leget lidt med det, og er nået dette totalt amatøragtige resultat, du må bruge det hvis du vil, eller lade være - jeg har lært lidt af at lave det, så ........

www.kbonline.dk/eksperten/leggodtbanner.html

Banneren fylder ca. 25kb hvilket må siges at være max for et banner efter min mening.