Avatar billede keysertr Nybegynder
14. oktober 2004 - 22:16 Der er 4 kommentarer

Hvilket grafikkort

Hej.
Jeg står og skal til at købe et ny gfx. Jeg overvejer et Leadtek 400 TDH (Geforce 6800). Nu kommer mit problem så i at jeg kun har en 200W strømforsyning, da jeg er ejer af en shuttle. Vil grafikkortet kunne køre i min computer ?? Hvis ikke vil den så kunne køre med en 250W?
på forhånd tak
Avatar billede abh Nybegynder
14. oktober 2004 - 22:31 #1
Det ville nok være bedst med en 400W strømforsyning til det kort....
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
15. oktober 2004 - 10:07 #2
nej et GF6800 vil ikke kunne køre på en 200W eller 250 w strømforsyning. Minimum en 300W og som abh skriver er en 400W nok at foretrække hvis den ikke skal gå kold. Husk også at sikre dig at din PC ikke overopheder af det nye kort udvikler en del varme.
Du skriver det er en shuttle PC. Kan det overhovedet være der? Husk at sikre dig at der er plads til et kort som 6800 der jo er en lille smule større i bredden en et alm. kort.
Avatar billede keysertr Nybegynder
15. oktober 2004 - 17:23 #3
der er plads :) Hvad med et Geforce 6600 ?
Avatar billede keysertr Nybegynder
29. november 2004 - 16:42 #4
Har fundet ud af at et G6800 sagtens kan køre med min PSU.