Avatar billede mademan Nybegynder
14. oktober 2004 - 20:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vurdering ønskes.

Hej...

Vurdering af www.ddonkeys.tk ønskes.

Ikke så meget tekst her... Hvad synes i om den ?

//Kasper Søgaard

P.S. Skal lige siges at jeg på ingen måde kan finde ud af alt muligt kodning og den slags. Siden er lavet som et stort billede og skåret ud som små. Tekst og andre ting er skrevet i ja... Front Page. :-)
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
14. oktober 2004 - 20:12 #1
Ja, man behøves ihvertifald ingen briller på...
Avatar billede flim Nybegynder
14. oktober 2004 - 20:15 #2
Hehe - synes nu også din menu er pænt stor...

Skriften i det hele taget er voldsom. Er heller ikke vild med farvevalget, men det er jo op til dig
Avatar billede mademan Nybegynder
14. oktober 2004 - 20:17 #3
Størrelsen på menuen kunne måske godt formindskes. Farverne bliver IKKE ændret da grøn og gul er "vores" farver. :D
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
14. oktober 2004 - 20:51 #4
Der er for mange forskellige skrifttyper

Og så er både menu og topbjælke store, kommer du ikke til at mangle pladsen? Jeg tror at du vil opdage at for meget af indholdet forsvinder ud af vinduet forneden
Avatar billede flim Nybegynder
14. oktober 2004 - 20:54 #5
Ja, de få folk der stadig kører 800X600 (!!) vil ikke kunne se ret meget af hvad der egentlig står.
Avatar billede popsy Novice
14. oktober 2004 - 22:13 #6
Jeg kan faktisk godt lide den præcis som den er :)

Det er sq et flot stykke utradiotionelt grafik-arbejde, blandet med en traditionel opstilling for en side, og havde du ikke selv nævnt det, havde jeg ikke tænkt frontpage! :)

Dog er der en ting der irriterer mig, hvorfor er den ikke centreret i min browser?
Avatar billede mademan Nybegynder
14. oktober 2004 - 22:44 #7
Kan godt se problemet med størrelsen. Må se om jeg kan gøre det lidt mindre. Den er ikke centreret fordi jeg ikke kan finde ud af det. :D

>>popsy: Mange tak for rosen.
Avatar billede netro Nybegynder
18. oktober 2004 - 13:27 #8
Meget pænt design, synes jeg. Men det er altså ALT for stort, hvis folk med en opløsning på 800x600 skal kunne have en jordisk chance for at se den ordentligt. Jeg prøvede at sætte opløsningen ned hertil, og det eneste man kan se af din menu (i IE) er punktet "Hjem". Desuden er teksten i menuen faktisk så stor, at jeg i første omgang slet ikke lagde mærke til den, da det virkede som et stykke grafik.
Avatar billede netro Nybegynder
18. oktober 2004 - 13:28 #9
Hvorfor sætter du i øvrigt punktum efter overskrifterne?
Avatar billede rangerbs Nybegynder
20. oktober 2004 - 15:44 #10
Det er okay..

Men du skal passe lidt på æslet fra shrek, der er copyright på!

mvh Ranger