Avatar billede mal_t Nybegynder
13. oktober 2004 - 18:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

gefroce fx5200

Jeg har lige installeret nyt driver til mit fx5200 grafikkort - og installeringen gik fint, men nu virker mine pcspil slet ikke - når jeg prøver og gå ind i nview nvidia manager kommer der en fejlmeddelelse om at en fil fra system32 mangler. En såkaldt "nnvwddi.dll" fil!

hvad kan problemeter være og hvordan løser jeg det? 200 point på højkant!
Avatar billede nopsen Ekspert
13. oktober 2004 - 19:27 #1
har du installeret chipsetdriverne til dit bundkort?
Avatar billede backspin Nybegynder
13. oktober 2004 - 19:44 #2
du kan evt højre klikke på deskop og vælge egenskaber...
gå derefter ind i skærme (eller noget i den stil)
og vælg de rigtige skærm konfigurationer der passer lige til din skærm og grafikkort...
Avatar billede backspin Nybegynder
13. oktober 2004 - 19:45 #3
du kan også vælge specielle funktioner til dit grafikkort...
og især når det er sådan et avanceret et..-..-
Avatar billede nopsen Ekspert
13. oktober 2004 - 19:49 #4
backspin> det burde ikke være nødvendigt ved en driver opdatering.
da du ikke kan være sikker på at det er løsningen, lægger man en kommentar og ikke et svar.
Avatar billede mal_t Nybegynder
25. oktober 2004 - 18:33 #5
fik en nørd til at kigge på det