Avatar billede dundee Nybegynder
11. oktober 2004 - 17:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

selfban protection

jeg

jeg jeg bruger mIRC PnP.
i det kan man gøre så hvis man bliver bannet af en fjerner den selv bannet og deopper ham/hende

MEN!

Kan man ikke få et script så man kan gøre det samme hvis de laver en kick/ban på en ??
Avatar billede saudoo Nybegynder
11. oktober 2004 - 17:22 #1
Hvad mener du? Mange jeg'er, og forstår ikke hvad du mener.. :S
Avatar billede dundee Nybegynder
11. oktober 2004 - 17:26 #2
altså jeg er admin i min chan.

og hvis nu en laver en kick/ban på mig ([17:16] *** kaptajnen sets mode: +b *!Admin@*.webspeed.dk)

Så gør mit mirc sådan her [17:16] *** AA|LacosteDundee sets mode: -bo *!Admin@*.webspeed.dk kaptajnen
Avatar billede dundee Nybegynder
11. oktober 2004 - 17:28 #3
kan man det ???
Avatar billede ulrich Novice
18. oktober 2004 - 18:28 #4
on *:ban:#dinkanal: {
if ($banmask iswm $address($me,5)) {
mode $chan -bo $banmask $nick
}
Avatar billede dundee Nybegynder
17. marts 2005 - 13:12 #5
lukket