Avatar billede mri Nybegynder
11. oktober 2004 - 14:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med iframe og xp sp2

Hej

Jeg har et problem med en richtext editor og xp service pack 2. Editoren er bygget i dhtml og en iframe til indholdet. Den har virket længe uden problemer. På en xp med sp2 installeret, indsættes der noget html - bl.a. et ekstra body-tag:

<html lang="da">
<head>
    <meta http-equiv="content-language" content="da" />
    <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=ISO-8859-1" />
    <meta http-equiv="expires" content="0" />
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="../css/id_editor.css" />
</head>
<body>

<BODY style="COLOR: #000000; FONT-FAMILY: Arial" hb_focus_attach="true"><TABLE id=HB_Mail_Container height="100%" cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0 UNSELECTABLE="on">
<TBODY>
<TR height="100%" width="100%" UNSELECTABLE="on">
<TD id=HB_Focus_Element vAlign=top width="100%" background="" height=250 UNSELECTABLE="off">lækøækøækæjl</TD></TR>
<TR UNSELECTABLE="on" hb_tag="1">
<TD style="FONT-SIZE: 1pt" height=1 UNSELECTABLE="on">
<DIV id=hotbar_promo></DIV></TD></TR></TBODY></TABLE>
</body>
</html>

Er der nogen, som har erfaringer med dette problem?
Avatar billede and_ Nybegynder
11. oktober 2004 - 22:15 #1
det er skam ikke sp2 der er galt med.... Du har fået en hotbar! Dvs. se spy/ad-aware program.

Du skal køre spybot, x-clean og ad-aware inde fra www.arlet.dk
Disse programmer burde kunne tag den.

Ellers kan du prøve at et spg herinde med en hijackthis log.

Den paster sig selv ind i iframen for at sprede sig selv...
Avatar billede mri Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:14 #2
Du har fuldstændig ret. Jeg takker og bukker. Hvis du svarer, så giver jeg dig point!
Avatar billede and_ Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:27 #3
svar....

Jeg er selv udvikler på et cms-system med wysiwyg editor og vi har da haft nogle problemer med diverse hotbarer.....
Avatar billede and_ Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:33 #4
takker for point ;)