Avatar billede drot_bigear Nybegynder
10. oktober 2004 - 17:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bip lyder fra ældre Compaq Deskpro

hej

JEg står med en compaq deskpro maskine, vist nok fra 1998, og den har det ikke for godt.
Ved opstart udsender den en række bip.
lang - kort - lang - kort - pause - lang - kort - kort

Der skulle vel ikke være en, som ved hvad dette betyder.
Har selv forsøgt at skille computeren ad, og samle den igen for at udelukke fejl som dårlig forbindelse. men det virker ikke...

På forhånd tak
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. oktober 2004 - 17:14 #1
Det er galt med grafikkortet.
Se denne side http://www.bioscentral.com/beepcodes/compaqbeep.htm
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. oktober 2004 - 17:15 #2
prøv lige med et andet grafikkort, mener det var de samme bip jeg fik fra min, da grafikkortet steg af!
Avatar billede drot_bigear Nybegynder
10. oktober 2004 - 17:18 #3
super!! det var da en god side at have i baghånden en anden gang.
Tak for hurtigt svar.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. oktober 2004 - 17:19 #4
Velbekomme og takker for point :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. oktober 2004 - 17:20 #5
nøjagtig den fejl jeg havde kan jeg nu se (takket tonny's link) et PCI grafikkort løser problemet!