Avatar billede lyric Nybegynder
08. oktober 2004 - 05:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mit internet eller netværk opføre sig underligt

Davs allesammen. Jeg har i et stykke tid opdaget at min internet opkobling opføre sig meget mærkeligt. Jeg har Adsl, og min router viser mig at jeg er på nettet, plus mit netkort funker fint, men alligevel når jeg enten tjekker mail el. taster en addresse ind i min IE explorer, så kan den til tider ikke finde addressen eller logge ind på min pop3 servere. Nogle gange skal jeg indtaste webaddy eller tjekke min mail op til flere gange, før den endelig gider finde hjemmesiden jeg leder efter, eller gider logge sig ind på min mail.

Min router viser jeg er online, og jeg burde egentligt være på nettet konstant, men alt jeg bruger over min computer som er forbundet med internettet (Mail, Icq, programmer, skype, osv) gider bare ikke fungere nogle gange, og andre gange gider de godt. Hjælp!
Avatar billede bredker Nybegynder
08. oktober 2004 - 05:53 #1
sikkert din fierwall der blokere
Avatar billede lyric Nybegynder
08. oktober 2004 - 06:00 #2
Min Xp firewall er slået fra, og min Sygate Personal Firewall, har fået at vide at den burde tillade mine diverse programmer der har tilknytning til internettet, til at fungere. Jeg har ikke haft dette problem for en måned siden.. dette er først sket for nyligt. Jeg har oven i købet prøvet at slå både min anti-virus og firewall fra, og alligevel funker det ikke til tider....
Avatar billede bredker Nybegynder
08. oktober 2004 - 06:14 #3
har du opdateret til SP2 , den har givet flere problemer
Avatar billede nva Praktikant
08. oktober 2004 - 08:03 #4
Du kan evt. prøve 'systemgendannelse' hvis du har et punkt fra før problemet opstod.
Avatar billede btp Nybegynder
10. oktober 2004 - 03:27 #5
hvis det er en d-link du har så sluk den i ca. 1 min og tænd den igen, d-link har et problem med støj og så laver den knuder

btp
Avatar billede lyric Nybegynder
25. juni 2005 - 02:59 #6
Har fået ordnet problemet. Købte sku bare en ny computer *GG* Mange tak for hjælpen allesammen :-)

Mvh

Lyric